arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

گرایی به مدال برنز رسید/ ۲ برنز کشتی فرنگی ایران در ۲ وزن نخست

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است،محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جوانان آسیا در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف هونگ از چین تایپه رفت و در زمان ۵۶ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و دومین مدال برنز کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گرایی به مدال برنز رسید/ ۲ برنز کشتی فرنگی ایران در ۲ وزن نخست

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید تا در پایان رقابت‌های ۲ وزن نخست، ایران صاحب ۲ مدال برنز شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است،محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جوانان آسیا در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف هونگ از چین تایپه رفت و در زمان ۵۶ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و دومین مدال برنز کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

گرایی پیش از این در دور اول مقابل حسن عبدالکریم از سوریه قاطعانه و در مدت زمان ۲دقیقه با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید. گرایی در دور دوم به مصاف المرات تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در پایان در حالیکه ۸ بر ۵ تا ثانیه‌های پایانی از حریف عقب بود موفق شد حریف صاحب نام خود را ضربه فنی کند و راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شود اما در نیمه نهایی مقابل المات کبیسپایف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از قزاقستان رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها مهرداد مردانی در وزن ۶۷ کیلوگرم بود که صاحب مدال برنز شد. به این ترتیب تیم کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت‌های ۲ وزن نخست بازی‌های آسیایی صاحب ۲ مدال برنز شد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷، حسین نوری در ۸۷، علی‌اکبر حیدری در ۹۷ و بهنام‌مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم ۴ فرنگی کار دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا(چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند.

علی اشکانی سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران را بر عهده دارد.

نظرات بینندگان