arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

تصمیم مسکو برای توسعه همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم بین‌المللی

الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه در دیدار با معاون اول وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت که روسیه قصد دارد همکاری با ایران در زمینه‌های نظامی و مقابله با تروریسم بین‌‌المللی را ادامه دهد. وی افزود: سطح همکاری با ایران در زمینه‌های نظامی و فنی نظامی مورد رضایت ما است و من اطمینان دارم که توسعه این همکاری‌ها در سایه عمل به تعهدات بین‌المللی موجود ادامه خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصمیم مسکو برای توسعه همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم بین‌المللیالکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه در دیدار با معاون اول وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت که روسیه قصد دارد همکاری با ایران در زمینه‌های نظامی و مقابله با تروریسم بین‌‌المللی را ادامه دهد.

وی افزود: سطح همکاری با ایران در زمینه‌های نظامی و فنی نظامی مورد رضایت ما است و من اطمینان دارم که توسعه این همکاری‌ها در سایه عمل به تعهدات بین‌المللی موجود ادامه خواهد یافت.

فومین گفت که روسیه و ایران از نبرد علیه تروریسم در برخی از مناطق حمایت  می‌کنند که این حمایت طبیعتا اقدامی صحیح و شفاف است.

این مقام روس افزود: مبارزه با تروریسم یکی از مهمترین زمینه‌های همکاری روسیه و ایران است و کاستن از اهمیت تهدید تروریسم جایز نیست و ایران و روسیه روابط خود برای مبارزه با آن را تقویت کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان