arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

پرنیا، دختر 2.5 ساله در کرج گم شد +عکس

ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه مادر و دو برادربزرگترش برای خرید به شنبه بازار خرم دشت کرج رفته بود، گم شد.درصورتی که پرنیا را دیده‌اید یا از محل نگهداری او با مطلع هستید با شماره تلفن ۰۹۱۸۷۷۱۹۴۸۵ تماس بگیرید تا کودکی را به مادرش برسانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پرنیا که تنها ۲.۵ سال سن دارد در حین خرید در کرج گم شد.

به گزارش فارس، ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه مادر و دو برادربزرگترش برای خرید به شنبه بازار خرم دشت کرج رفته بود، گم شد.

مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌گوید: می‌خواستم برای پسرهایم لباس بخرم. دست پرنیا و یکی از پسرهایم به دست من بود و پسر دیگرم را به دست خواهرم سپرده بودم.

وی ادامه داد: شلواری برای پسرم انتخاب کردم و لحظه‌ای دست پرنیا را رها کردم تا لباس پسرم را پرو کنم. سرم را که برگرداندم پرنیا کنارم بود. یک لحظه از او غافل شدم و ناگهان بچه‌ام گم‌شد.

مادر این کودک گم شده توضیح داد که شاهدان مدعی‌اند یک مرد افغانستانی او را با خود برده است.

بر پایه این گزارش درصورتی که پرنیا را دیده‌اید یا از محل نگهداری او با مطلع هستید با شماره تلفن ۰۹۱۸۷۷۱۹۴۸۵ تماس بگیرید تا کودکی را به مادرش برسانید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
صادق پیشداد - یزد
|
-
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
8
سلام علیکم.
الحمدلله تعالی که این دختر بچه با نمک و دوستداشتنی، صحیح و سالم به آغوش پدر و مادرش باز گشت و حقیر از طریق تلوزیون این صحنه مسرت بخش را مشاهده کردم و بسیار خداوند مهربان را بخاطر این لطف و نعمتش بر این دختربچه و والدین او سپاس گفته و سجده شکر بجا آوردم. الهی بی نهایت شکر.
ولی حق این است که گرچه این زوج جوان اشتباه کرده اند و کارشان به یقین درست نبوده است منتها از آنجایی که این زوج جوان بچه نداشته اند و دوستان ارجمند، این فشار روانی و حس بی فرزندی را من و شما که فرزند داریم واقعا نمی توانیم درک کنیم و از طرفی هم حقیقتا به این دختربچه رسیده بودند و هرگز مورد آزار و اذیت قرار نداده بودند و نیک می دانیم که اسلام یک شریعت سهله است که ما را به گذشت و عفو از گناه دیگران دعوت می کند، پس شایسته است محض رضای خدا این پدر و مادر و حتی قانون ، در حق این زوج، بزرگواری کنند و از گناه ایشان گذشته و ایشان را ببخشایند.
می دانم این سخن بنده برای بسیاری سخت و گران است ولی دوستان عزیز منطق ما باید منطق قرآن کریم و منش ما منش رسول رحمت باشد.
آری در گذشت لذتی است که در انتقام نیست .
وما تفعلوا من خیر فان الله به علیم.
نظرات بینندگان