arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷

قتل دختر ۲۰ ساله مشهدی/ مقتول نام قاتل را قبل از مرگ با خون روی دیوار نوشت

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد: ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ماجرای جنایی وحشتناکی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ایثارگران مشهد به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد. دختر ۲۰ ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است، اما او در آخرین لحظات عمر خود با خون روی دیوار اسم قاتلش را نوشته بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قتل دختر ۲۰ ساله مشهدی/ مقتول نام قاتل را قبل از مرگ با خون روی دیوار نوشتقاضی علی اکبر احمدی نژاد اظهار داشت: دختر جوانی که با ضربات چاقو در یک منزل مسکونی کشته شده بود، در حالی‌که آخرین نفسهایش را می‌کشید نام قاتل خود را با خون ریخته شده از پیکرش بر روی دیوار نوشت.

وی افزود: ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه ماجرای جنایی وحشتناکی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ایثارگران مشهد به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد در ادامه تصریح کرد: با حضور کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل مشخص شد دختر 20 ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است، اما او در آخرین لحظات عمر خود با خون روی دیوار اسم قاتلش را نوشته بود.

قاضی احمدی نژاد اضافه کرد: همچنین وجود موهای مردانه بین انگشتان مقتول حکایت از آن داشت که دختر 20 ساله در برابر خواست شوم قاتل به دفاع از خود پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های کاراگاهان، "قاتل" که یکی از بستگان مقتول بود دستگیر شد و پس از 8 ساعت بازجویی به قتل دختر خاله اش اعتراف کرد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان