arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷

سرمربی تیروکمان: هوا ناگهان تغییر کرد، تیرمان به کاغذ بغلی خورد

سرمربی تیم کامپوند میکس تیروکمان ایران گفت: در مرحله نیمه نهایی یک‌دفعه هوا عوض شد و یک تیر اشتباهی به کاغذی کناری خورد و همین تمرکز بچه ها را به هم ریخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیروکمان: هوا ناگهان تغییر کرد، تیرمان به کاغذ بغلی خوردسرمربی تیم کامپوند میکس تیروکمان ایران گفت: در مرحله نیمه نهایی یک‌دفعه هوا عوض شد و یک تیر اشتباهی به کاغذی کناری خورد و همین تمرکز بچه ها را به هم ریخت.

به گزارش ایسنا، بهزاد پاک زاده سرمربی تیم کامپوند میکس بعد از اینکه شاگردانش از رسیدن به مرحله فینال بازماندند گفت: همانطور که دیدید بچه ها توانستند تیم قدر تمند هند را شکست دهند اما در مرحله نیمه نهایی یک دفعه هوا عوض شد و یک تیر اشتباهی به فیس کاغذی کناری خورد و همین تمرکز بچه ها را به هم ریخت. خواست خدا بود که برای برنز برویم .

پاک زاده در ادامه در مورد حریف این تیم که سنگاپور است، گفت: سنگاپور هم حریف قدرتمندی است و ما نباید هیچ کدام از حریفان خود را دست کم بگیریم. باید با تلاش و همت بچه ها این حریف را از پیش رو برداشته و بتوانیم نشان برنز را از آن خود کنیم.

قربانی: شروع خوبمان، در برابر چین تایپه تداوم پیدا نکرد

فرشته قربانی ملی پوش تیروکمان در خاتمه مسابقه نیمه نهایی میکس کامپوند اظهار داشت: مسابقات را امروز به خوبی شروع کردیم و حریفان قدرتمندی چون ژاپن و هند را شکست دادیم.

وی افزود: در نیمه نهایی لحظاتی تمرکز خود را از دست دادیم و همین سبب شد عقب بیفتیم. این مسائل در تیر و کمان اتفاق می افتد و ما هم دیگر موفق نشدیم فاصله را جبران کنیم.
قربانی در خاتمه گفت: تلاش می کنیم در ادامه بهتر کار کنیم و فردا با برتری مقابل سنگاپور عنوان سوم بازیها را تقدیم مردم کشورمان کنیم.

نظرات بینندگان