arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷

واکنش اژه‌ای به خبر رفع حصر و آزادی تردد محصوران

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در هفته‌های اخیر جریانی خاص در تلاش برای رفع حصر هستند و اگر شرایط آنها به سمت رفع محدودیت‌ها پیش برود، آیا دستگاه قضایی برای رسیدگی به اتهامات ورود می‌کند یا خیر؟ گفت: بخشی از این چیزها که این روزها پخش می‌کنند قطعاً درست نیست و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و مثل سابق است و بخشی از گشایش‌ها نسبت به برخی افراد نزدیک محصورین بوجود آمده بود که مربوط به اخیر نیست و برای مدت‌ها قبل است و تصمیم شورای عالی امنیت ملی به قوت خود باقی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در هفته‌های اخیر جریانی خاص در تلاش برای رفع حصر سران فتنه هستند و اگر شرایط آنها به سمت رفع محدودیت‌ها پیش برود، آیا دستگاه قضایی برای رسیدگی به اتهامات ورود می‌کند یا خیر؟ گفت: بخشی از این چیزها که این روزها پخش می‌کنند قطعاً درست نیست و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و مثل سابق است و بخشی از گشایش‌ها نسبت به برخی افراد نزدیک محصورین بوجود آمده بود که مربوط به اخیر نیست و برای مدت‌ها قبل است و تصمیم شورای عالی امنیت ملی به قوت خود باقی است.

اژه ای در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت سکه و بدهی محکومان مالی ( مهریه) گفت: دادستان کل به همه دادستان‌ها اعلام کردند که اگر فردی امکان تهیه یک سکه با قیمت فعلی نداشته باشد اگر بتوانند با طرف مقابل به توافق برسند که چه بهتر اما اگر به توافق نرسیدند برای تعدیل وضعیت پرداخت، به دادگاه مراجعه کنند.

نظرات بینندگان