arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷

وزير ارتباطات: ‎سالهاست هر شیوه‌ای که می‌تواند در کشور شفافیت ایجاد کند، به دلایل عجیب! به دیوار می‌خورد/ اینبار با همه توان برای این بخش از فعالیتهای شفاف ساز تلاش خواهم کرد+ويديو

وزير ارتباطات با انتشار اين ويديو در اينستاگرامش نوشت: ديشب خواندم که یکی نوشته بود: "دولت الکترونیک مگه همون نیست که نصف شب سایت باز میشه خودشون میرن توش ثبت سفارش می‌کنن. چه جوری می‌خواد از فساد جلوگیری کنه؟" سئوالی که شبهه‌ای را به ذهن مخاطبین القا می‌کرد که نقش دولت الکترونیک در پیشگیری از فساد چشمگیر نیست. جواب در ویدئو آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزير ارتباطات با انتشار اين ويديو در اينستاگرامش نوشت: ديشب خواندم که یکی نوشته بود: "دولت الکترونیک مگه همون نیست که نصف شب سایت باز میشه خودشون میرن توش ثبت سفارش می‌کنن. چه جوری می‌خواد از فساد جلوگیری کنه؟" سئوالی که شبهه‌ای را به ذهن مخاطبین القا می‌کرد که نقش دولت الکترونیک در پیشگیری از فساد چشمگیر نیست. جواب در ویدئوی فوق آمده است.

سالهاست هر شیوه‌ای که می‌تواند در کشور شفافیت ایجاد کند، به دلایل عجیب!، به دیوار می‌خورد. اینبار با همه توان برای این بخش از فعالیتهای شفاف ساز در کشور تلاش خواهم کرد.

نظرات بینندگان