arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از معرفی «یوگابوک»جدید تا تشدید نظارت توییتر بر تبلیغات انتخاباتی ایالات متحده

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

رولز رویس فانتوم  با سیستم ضد صدا به روز رسانی می شود؛ سیستمی که به رانندگان کمک می کند  بین خود و سرنشینان خودرو مرز صوتی قائل شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت چین برای حفظ سلامت چشم کودکان در نظر دارد مدت زمان بازی کودکان با انواع بازی های کامپیوتری را محدود کند. این قانون به زودی اجرا می شود و احتمالا خبر بدی برای فعالان صنعت بازی در چین است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تا این لحظه در جریان نمایشگاه امسال IFA از محصولات متعددی رونمایی شده که یوگا بوک لنوو را می توان از برترین محصولات دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران چینی نوعی نانوروبات طراحی کرده اند که مانند ماهی در رگ های بدن بیمار حرکت می کند و  انواع وظایف پیچیده پزشکی را انجام دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت توییتر اعلام کرد که تبلیغات انتخابات میان دوره ای ایالات متحده را کنترل شده تر از همیشه پیگیری خواهد کرد. این موضوع یعنی؛ توییتر قصد ندارد اجازه دهد اکانت های فیک یا جریان های مشخصی کنترل انتخابات را در دست بگیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت هایر از جدیدترین فریزر هوشمند خود در جریان نمایشگاه فناوری IFA 2018  رونمایی کرد. فریزر هوشمندی که همزمان یخچال است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان