arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷

چرا فردوسی‌پور با کی‌روش گفت‌وگوی چالشی انجام نداد؟

کارلوس کی روش در آخرین برنامه نود مهمان عادل فردوسی بود و با او گفت و گو کرد. در این برنامه با اینکه عادل نسبت به قبل، سعی کرد بیشتر از کی روش انتقاد کند اما باز هم مورد انتقاد قرار گرفت که چرا مثل سایر مهمان ها با او گفت و گو نکرده و انتقاداتش از کی روش تند نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چرا فردوسی‌پور با کی‌روش گفت‌وگوی چالشی انجام نداد؟

یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که اخیرا از عادل فردوسی‌پور شده این بوده که چرا در گفت‌وگو با کی‎روش، مثل همیشه انتقاد نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش در آخرین برنامه نود مهمان عادل فردوسی بود و با او گفت و گو کرد. در این برنامه با اینکه عادل نسبت به قبل، سعی کرد بیشتر از کی روش انتقاد کند اما باز هم مورد انتقاد قرار گرفت که چرا مثل سایر مهمان ها با او گفت و گو نکرده و انتقاداتش از کی روش تند نبوده است.

نکته جالب درباره مصاحبه عادل و کی روش این بوده که در طول مصاحبه، دوستان عادل برایش سوال ارسال می کردند و البته عادل هم در جواب کی روش فقط گفته که قانع نشده است. عادل البته یک سری ملاحظات در این مصاحبه داشته. اول اینکه عادل شخصا کی روش را دوست دارد. ضمن اینکه او می ترسد رابطه اش با کی روش تیره شود و مورد سوم هم اینکه اسم کی روشی پور روی عادل مانده و چاره ای ندارد جز اینکه با کارلوس کی روش مدارا کند.
به همین دلیل است که عادل نتوانسته یک گفت و گوی چالشی و انتقادی با سرمربی تیم ملی انجام دهد.

نظرات بینندگان