arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷

دلار بالای ابرمقاومت دوام نیاورد/ دلار ١٣٦٠٠؛ كاهش ٢٠٠ تومانی نسبت به روز گذشته

روز چهارشنبه دلار نتوانست بالای مرزی که به عنوان ابرمقاومت شناخته می شد، پایدار بماند. ساعت 5 بعدازظهر دلار در بازار آزاد 13 هزار و 600 تومان قیمت خورده بود که کاهشی 200 تومانی نسبت به قیمت روز سه شنبه را نشان می داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دلار بالای ابرمقاومت دوام نیاورد/ دلار ١٣٦٠٠؛ كاهش ٢٠٠ تومانی نسبت به روز گذشتهدر پنجمین روز هفته، دلار اولین کاهش پس از 8 افزایش متوالی را به ثبت رساند و سکه تمام بهار آزادی اولین کاهش پس از 4 افزایش پیاپی را تجربه کرد.

‎روز چهارشنبه، دلار در ابتدای روز معاملات خود را مانند روزهای دوشنبه و سه شنبه با هیجان زیادی آغاز کرد؛ حدود ساعت 12 ظهر قیمت در میان فروشندگان ارز حاضر در خیابان فردوسی به 14 هزار و 800 الی 15 هزار تومان رسیده بود، با این حال بازار که بدون معامله زیادی رشد را به خود دیده بود، اصلاح قیمتی را در پیش گرفت و حدود ساعت 4 بعدازظهر حتی به زیر مرز 14 هزار تومانی رفت.

‎در واقع روز چهارشنبه دلار نتوانست بالای مرزی که به عنوان ابرمقاومت شناخته می شد، پایدار بماند. ساعت 5 بعدازظهر دلار در بازار آزاد 13 هزار و 600 تومان قیمت خورده بود که کاهشی 200 تومانی نسبت به قیمت روز سه شنبه را نشان می داد.

‎روز گذشته سکه نیز اولین کاهش در هفته جاری را تجربه کرد. سکه در این روز ساعت 5 بعدازظهر 4 میلیون و 460 هزار تومان معامله می شد. این قیمت 220 هزار تومان کمتر از نرخ بسته شده روز چهارم هفته بود.

‎البته پس از ساعت 5 بعدازظهر خریدها یک بار دیگر در بازار افزایش یافت تا قیمت سکه و دلار کمی رشد کند. با این حال، تا ساعت 6 بعدازظهر هم چنان قیمت ها پایین تر از روز سه شنبه باقی ماندند

منبع: اقتصادنیوز

نظرات بینندگان