arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

افت چشمگیر درآمد اچ تی سی از یک سال پیش تاکنون

شرکت  HTC در گزارشی، عملکرد خود طی 31 روز گذشته را شرح می دهد. و با حفظ این سنت، کمپانی تایوانی یک بار دیگر خبر از کاهش فروش محصولات خود داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت  HTC در گزارشی، عملکرد خود طی 31 روز گذشته را شرح می دهد. و با حفظ این سنت، کمپانی تایوانی یک بار دیگر خبر از کاهش فروش محصولات خود داده است.

طی بازه یک ماهه ای که روز سی و یکم آگوست به پایان رسید، مجموع درآمد اچ تی سی تنها 45.21 میلیون دلار بوده است. این رقم در قیاس با فروش ماه جولای، کاهش بسیار ناچیز 0.77 درصد را نشان می دهد اما اگر به مقایسه آن با فروش ماه آگوست 2017 اچ تی سی بپردازیم، متوجه می شویم که تایوانی ها کاهش درآمد 53.72 درصدی را نسبت به همین برهه در سال قبل تجربه کرده اند؛ زمانی که فروش اچ تی سی برابر با 97.57 میلیون دلار بود.

متاسفانه برای اچ تی سی، همه چیز به همین خلاصه نمی شود. با نگاهی به سال کامل 2018، این برند تا امروز تنها 580 میلیون دلار درآمد کسب کرده؛ آن هم در حالی که تا این برهه از زمان در سال 2017، اچ تی سی از نقطه عطف 1 میلیارد دلار عبور کرده و تا پایان سال هم مجموع درآمد 1.3 میلیارد دلاری را برای خود رقم زده بود.

با بررسی تازه ترین گزارش منتشر شده می توان به این نتیجه رسید که پرچمدار HTC U12+ نتوانسته حتی به صورت موقتی از کاهش درآمد اچ تی سی جلوگیری کند. در حال حاضر مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار اچ تی سی خواهد بود و تجارت موبایل های هوشمند آن تا کی دوام خواهد آورد. اگر شرایط نامساعد فعلی تا پایان سال ادامه باید، این نخستین بار در یک دهه اخیر خواهد بود که اچ تی سی از رسیدن به درآمد 1 میلیارد دلاری باز می ماند.

منبع : دیجیاتو

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان