arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

قرعه اینترنت 5G  به نام کدام گوشی سامسونگ رقم می خورد؟ / گلکسی اس 10 آماده رکورد زنی می شود

خبرهای تایید نشده دنیای فناوری حکایت از آن دارند که احتمالا گوشی های تلفن همراه نسل بعدی سامسونگ با اینترنت 5G عرضه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرهای تایید نشده دنیای فناوری حکایت از آن دارند که احتمالا گوشی های تلفن همراه نسل بعدی سامسونگ با اینترنت 5G عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، انتظار میرود که نسل بعدی داده های تلفن همراه  به قابلیت استفاده از اینترنت 5G مجهز باشند. این قابلیت کمک می کند گوشی های هوشمند، فوق سریع باشند.

بر همین اساس است که پیش بینی می شود گلکسی اس 10 پلاس از 2 اینترنت 4G  و 5G پشتیبانی کند. البته فراموش نکنیم که پشتیبانی از اینترنت 5G هزینه بیشتری نسبت به نسخ4G دارد. بنابراین احتمال می رود سامسونگ مدل اس 10 را با قیمتی بالاتر از آن چه حدس زده می شود وارد بازار کند.

 

انتظار می رود اینترنت 5G سرعت شبکه، پوشش و پاسخ شبکه های بی سیم را افزایش دهد. در حال حاضر حامل های AT & T و ورایزون پوشش های اولیه شبکه اینترنت را راه اندازی کرده اند. اکنون نوبت به سازندگان تلفن همراه رسیده که برای تحقق اینترنت 5G تلاش کنند.

 

سامسونگ معمولا گوشی های سری گلکسی  اس جدید خود را در ماه فوریه یا مارس منتشر می کند، جالب است بدانید که اگرچه این شرکت اعلام کرده که گلکسی اس 10 نخستین گوشی  5G سامسونگ نیست، اما هنوز مشخص نکرده که کدام گوشی را برای نخستین بار با اینترنت 5G عرضه می کند.

 

 

نظرات بینندگان