arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷

طرح تنبیهی خسروشاهی برای مسافران استرالیایی / رفتارهای ناشایست و آزار راننده مساویست با عدم خدمات دهی اوبر

شرکت اوبر به زودی طرحی را برای مسافران استرالیایی خود اجرا می کند که بر اساس آن آزار و اذیت راننده مساویست با عدم دسترسی به خدمات این شرکت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اوبر به زودی طرحی را برای مسافران استرالیایی خود اجرا می کند که بر اساس آن آزار و اذیت راننده مساویست با عدم دسترسی به خدمات این شرکت.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، احتمل دارد اوبر برای اجرایی کردن این سیستم از ستاره دار کردن مسافرن استفاده کند. یعنی به مسافرانی که رفتار ناشایست دارند ستاره های منفی دهد. و امتیاز منفی 4 ستاره یعنی ممنوعیت دسترسی به اوبر. 

این شرکت قصد دارد از اواخر ماه جاری میلادی طرح خود را اجرایی کند و این کار را با هدف کاهش تنش بین مسافران و راننده و البته پایان دادن به حواشی ماه های گذشته انجام می دهد. 

این دستورالعمل های جدید که در 19 سپتامبر در استرالیا و نیوزیلند اجرا می شود، مسافران اوبر را از انجام رفتارهای نادرست منع می کند. در بیانیه اوبر در خصوص این شیوه جدید آمده است: "اوبر رانندگان خود را از ارائه خدمات به کاربرانی که خطرناک هستند منع می کند، چرا که در تلاش است امنیت رانندگان را تامین کند."

در بخشی دیگر از این بیانیه ذکر شده: "اگر رتبه شما به طور میانگین بعد از چندین هفته همچنان در رتبه پایین قرار داشته باشد حساب کاربری اوبر شما غیرفعال می شود."

سوزان اندرسون، مدیر کل منطقه ای اوبر در استرالیا و نیوزیلند، تاکید کرد که 4 امتیاز منفی اوبر مساویست با ممنوعیت سواری.اوبر در یک پست وبلاگی در مورد این تغییرات توضیح داد:  این" یک گام حیاتی در حفظ تجربه لذت بخش برای مسافران و رانندگان و احترام به محیط زیست است. 

برچسب ها: اوبر ، دارا خسروشاهی
نظرات بینندگان