arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

مدیرعامل خانه تئاتر: آزادی دو هنرمند تئاتر به فردا موکول شد

شهرام گیل آبادی گفت: آزادی مدیرمجموعه تئاتر شهر و کارگردان «رویای شب نیمه تابستان» به فردا موکول شد.وثیقه‌های ارائه شده برای آزادی مریم کاظمی و سعید اسدی پذیرفته و از سوی کارشناسان دادسرای فرهنگ و رسانه ارزیابی و ثبت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرعامل خانه تئاتر گفت: آزادی مدیرمجموعه تئاتر شهر و کارگردان «رویای شب نیمه تابستان» به فردا موکول شد.

شهرام گیل آبادی در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه پیگیری‌های لازم انجام شده است، تصریح کرد: وثیقه‌های ارائه شده برای آزادی مریم کاظمی و سعید اسدی پذیرفته و از سوی کارشناسان دادسرای فرهنگ و رسانه ارزیابی و ثبت شد.


وی افزود: با توجه به پایان یافتن وقت اداری، زمانی برای ارسال حکم قضایی برای آزادی این دو هنرمند باقی نماند و در نتیجه آزادی آنان به صبح فردا موکول شد.


اسدی و کاظمی که در حال حاضر هر کدام مسئولیت‌هایی از جمله دبیر امور بین الملل سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر و دبیری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را بر عهده دارند از ظهر دیروز، ۱۸ شهریور بازداشت شده اند.


این دو هنرمند فعال در حوزه تئاتر در پی انتشار تیزر نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که در سالن اصلی این مجموعه که به مدت شش شب به صحنه رفته است، عصر دیروز (یکشنبه ۱۸ شهریورماه) به دادسرای رسانه احضار و به دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده، بازداشت شدند.

نظرات بینندگان