arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷

اینترنت 5G ورایزن در مسیر خانه های کاربران است / سرعت اینترنت بی نظیر خواهد شد

شرکت ورایزن قصد دارد اینترنت 5G  را وارد خانه های کاربران کند. موضوعی که برای کاربران اینترنت بسیار مهم و مهیج ارزیابی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت ورایزن قصد دارد اینترنت 5G  را وارد خانه های کاربران کند. موضوعی که برای کاربران اینترنت بسیار مهم و مهیج ارزیابی می شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، این سرویس جدید به طور موقت در هیوستون ، ایندیاناپولیس ، لوس آنجلس ، ساکرومانتو فعال می شود. کاربران کنونی شرکت ورایزن برای استفاده از این سرویس می توانند 50 دلار پرداخت کنند درحالی که کاربران جدید این شرکت باید حدود 70 دلار بپردازند.

شرکت ورایزن وعده داده که طی پاییز امسال از این سرویس رونمایی خواهد کرد. به گفته شرکت ورایزن این سرویس از تاریخ یک اکتبر رونمایی می شود.امواج این تکنولوژی بین 30 تا 300 گیگاهرتز خواهد بود.

افرادی که از این اینترنت خانگی 5G   استفاده می کنند از سرعت دانلود تا حدود 300مگ بر ثانیه  بهره خواهند برد که این سرعت دانلود تا یک گیگابایت افزایش خواهد یافت. هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

به نظر می رسد انقلاب سرعت اینترنت در راه است. موضوع اینترنت 5G ابتدا از سوی شرکت های مختلف مطرح شد و سپس به مرور از سوی شرکت های طراح و سازنده گوشی و لپ تاپ و ... مورد توجه قرار می گیرد.

نظرات بینندگان