arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷

جنرال موتورز ۱.۲ میلیون خودروی خود را به دلیل وجود نقص فنی در فرمان جمع آوری می‌کند

شرکت جنرال موتورز آمریکا، یک میلیون و ۲۰۵ هزار دستگاه از خودروهایش را در سراسر جهان به دلیل وجود مشکلات در سیستم برقی فرمان از بازار جمع آوری می‌کند. این خودرو‌ها شامل کامیون‌های سبک و اسپورتی مدل شورلت GMC و کادیلاک مدل ۲۰۱۵ می‌شود که از مجموع این خودروها، یک میلیون و ۲۰ هزار دستگاه متعلق به خود آمریکاست. «تام ولکنسون» سخنگوی شرکت جنرال موتورز در این باره گفت: این شرکت ۳۰ گزارش تصادف و مصدومیت ۲ تن را دریافت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت جنرال موتورز آمریکا، یک میلیون و ۲۰۵ هزار دستگاه از خودروهایش را در سراسر جهان به دلیل وجود مشکلات در سیستم برقی فرمان از بازار جمع آوری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این خودرو‌ها شامل کامیون‌های سبک و اسپورتی مدل شورلت GMC و کادیلاک مدل ۲۰۱۵ می‌شود که از مجموع این خودروها، یک میلیون و ۲۰ هزار دستگاه متعلق به خود آمریکاست.
«تام ولکنسون» سخنگوی شرکت جنرال موتورز در این باره گفت: این شرکت ۳۰ گزارش تصادف و مصدومیت ۲ تن را دریافت کرده است. وی در عین حال گفت که جمع آوری خودرو‌ها ارتباطی به فوت شدگان ندارد.
اداره ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا که مرکز سنجش امنیت خودرو است، گزارش داد، معیوب بودن فرمان برقی خودروها، موجب بروز مشکلات در سرعت پایین خودرو‌ها می‌شود و خطر تصادف را به شدت افزایش می‌دهد.
رویترز گزارش داد: پس از جمع آوری این خودروها، عیب فرمان برقی، به صورت رایگان برطرف خواهد شد.

نظرات بینندگان