arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

سکه ثامن رسما اعلام ورشکستگی کرد/ مهلت به کاربران برای درخواست واریز پول‌

به دنبال انتشار گفتگوی آیت محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر با ایبِنا مبنی بر صدور دستور پلمب شرکت تجارت الکترونیک ثامن با عنوان سکه ثامن و پیگیری‌های قانونی برای این فروشنده طلا و جواهر در فضای مجازی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ نیز از بررسی پرونده سکه ثامن در مراحل اولیه تحقیقات خبر داد و تاکید کرد که شاکیان پرونده سکه ثامن باید برای شکایت و پیگیری‌های بیشتر به دادسرای جرایم رایانه‌ای مراجعه کنند تا این پرونده با احضار گردانندگان سایت تعیین و تکلیف شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سکه ثامن رسما اعلام ورشکستگی کرد/ مهلت به کاربران برای درخواست واریز پول‌

سکه ثامن در اطلاعیه‌ای رسما ورشکستگی خود را اعلام کرد و به کاربران برای درخواست واریز پول‌های خود مهلت داد.

به گزارش ایبِنا، به دنبال انتشار گفتگوی آیت محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر با ایبِنا مبنی بر صدور دستور پلمب شرکت تجارت الکترونیک ثامن با عنوان سکه ثامن و پیگیری‌های قانونی برای این فروشنده طلا و جواهر در فضای مجازی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ نیز از بررسی پرونده سکه ثامن در مراحل اولیه تحقیقات خبر داد و تاکید کرد که شاکیان پرونده سکه ثامن باید برای شکایت و پیگیری‌های بیشتر به دادسرای جرایم رایانه‌ای مراجعه کنند تا این پرونده با احضار گردانندگان سایت تعیین و تکلیف شود.

بر اساس گفته‌های رییس اتحادیه طلا و جواهر، از نظر اتحادیه این واحد از ابتدا هیچگونه مجوزی برای فعالیت نداشته و در حال حاضر هم اجازه‌ای برای فعالیت ندارد، البته ظاهرا این واحد در حال حاضر در فضای مجازی در حال فعالیت است، اما از نظر اتحادیه اجازه هیچ‌گونه معامله‌ای را ندارد و عملکرد این شرکت نیز ممنوع است.

به گزارش ایبِنا، شرکت بازرگانی آریو پرگاس آیلین با عنوان "سکه ثامن" در زمینه مرکز معاملات سکه و طلای آبشده، معاملات حواله شنبه‌ای طلا، معاملات جهانی انس طلا، گشایش اعتبارات و ال سی، واردات و صادرات کالا‌های مجاز، اخذ وام و اعتبارات ارزی و ریالی ازتمام بانک‌های خارجی و داخلی چند وقتی است که به صورت مجازی در حال فعالیت بوده، اما اخیرا با عدم پاسخگویی به کاربران، مشکلاتی ایجاد شده است.

سایت سکه ثامن در جدیدترین اطلاعیه خود در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ به کاربران خود با عنوان اعلام ورشکستگی اظهار داشت:

سکه ثامن رسما اعلام ورشکستگی کرد

به اطلاع می‌رساند بنا به استفاده کاربران و تریدر‌ها از ربات‌های غیر مجاز و همچنین کارمند ثامن که به نام شوهر خود معامله می‌کرد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و... به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سود‌های غیر متعارف کاربران که به وسیله ربات‌ها و اتو رفرش استفاده شده است، به اطلاع می‌رساند سکه ثامن ورشکستگی خود را اعلام می‌نماید و از امروز فقط کاربران می‌توانند پول‌های خود را بدون دریافت سود‌های غیر متعارف را ثبت درخواست نمایند. کاربران امروز مهلت دارند موجودی خود را به فروش رسانده و درخواست واریز نمایند.

نظرات بینندگان