arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۷

اسرائیل تصاویرحملات اخیرش به سوریه را منتشر کرد

روزنامه هاآرتص دوشنبه گذشته تصاویر ماهواره‌ای حملات اسرائیل در سوریه از جمله یک تصویر که به نظر می‌رسد مربوط به بقایای یک هواپیما در فرودگاه بین المللی دمشق است را منتشر کرد.همزمان با سقوط هواپیمای نظامی روسیه در غرب سوریه که در جریان حمله اسرائیل رخ داد، رژیم صهیونیستی مجبور شد به حملاتش به پایگاه‌های لاذقیه اعتراف کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسرائیل تصاویرحملات اخیرش به سوریه را منتشر کرد

ارتش اسرائیل امروز (پنجشنبه) تصاویر ماهواره‌ای محل حملات اخیرش به شهر ساحلی لاذقیه را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، آنگونه که رژیم صهیونیستی مدعی شده، این تصاویر ماهواره‌ای متعلق به یک انبار تسلیحات ویران شده در لاذقیه و منطقه‌ای از اطراف فرودگاه دمشق است که تصاویر قبل و بعد از حمله در آن آمده است. تصویر حمله فرودگاه مربوط به قبل است.

روزنامه هاآرتص دوشنبه گذشته تصاویر ماهواره‌ای حملات اسرائیل در سوریه از جمله یک تصویر که به نظر می‌رسد مربوط به بقایای یک هواپیما در فرودگاه بین المللی دمشق است را منتشر کرد.

اسرائیل تصاویرحملات اخیرش به سوریه را منتشر کرد

هاآرتص مدعی شده بود که هواپیمای منهدم شده در این تصویر متعلق به شرکت هواپیمایی فارس قشم ایر بوده است.

همزمان با سقوط هواپیمای نظامی روسیه در غرب سوریه که در جریان حمله اسرائیل رخ داد، رژیم صهیونیستی مجبور شد به حملاتش به پایگاه‌های لاذقیه اعتراف کند.

ارتش اسرائیل در بیانیه خود آورده که تاسیسات وابسته به ارتش سوریه را هدف گرفته است که احتمال داده می‌شود روند دست‌یاب حزب‌الله لبنان به سلاح‌های پیشرفته را تسهیل کند.

نظرات بینندگان