arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۷

وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای مواصلاتی/ بارش‌های پراکنده در هراز و فیروزکوه

رئیس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی درجاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محور رشت-آستارا در استان گیلان محدوده سه راهی ضیابر و محور ارمغانخانه استان زنجان، شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور ناجا از وزش باد همراه با گرد و خاک در برخی محورها خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی درجاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محور رشت-آستارا در استان گیلان محدوده سه راهی ضیابر و محور ارمغانخانه استان زنجان، شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است، درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی نیز گفت: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان گیلان و محورهای کناره و محدوده چلاو در محور هراز و محور فیروزکوه شاهد بارش‌های پراکنده باران هستیم که لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند. همچنین در ارتفاعات محورهای شمالی کشور مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا گفت: در استان‌های خراسان جنوبی محور دیهوک-کرمان، سیستان و بلوچستان محور زابل-زاهدان و شمال استان کرمان در محورهای فهرج-زاهدان و بم-ریگان شاهد وزش باد همراه با گرد و خاک هستیم.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با این شماره تماس بگیرند.

نظرات بینندگان