arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷

برتری آرسنال میلان، چلسی، لاتزیو و سوویا برابر رقبا در لیگ اروپا

هفته نخست رقابت‌های لیگ اروپا درفصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ پنجشنبه شب آغاز و تیم‌های نام آشنای آرسنال، چلسی، لاتزیو آ. ث. میلان و سوویا برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هفته نخست رقابت‌های لیگ اروپا درفصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ پنجشنبه شب آغاز و تیم‌های نام آشنای آرسنال، چلسی، لاتزیو آ. ث. میلان و سوویا برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «اونای امری» درتیم آرسنال برخلاف شروع نامناسب درلیگ برتر انگلیس رقابت‌های لیگ اروپا را مقتدرانه آغاز و درنخستین گام خود دراین رقابت‌ها تیم ورسکلای اوکراین را با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ شکست دادند.
«پیراوبامیانگ» دردقایق ۳۲ و ۵۶، «دنی ولبک» دردقیقه ۴۸ و «مسوت اوزیل» دردقیقه ۷۴ گل‌های تیم آرسنال را درون دروازه نماینده اوکراین جای دادند.
«ولادیمیرچسنکاوف» دردقیقه ۷۷ و «ویا چسلاو شارپار» نیز دردقیقه ۹۰ «برنت لنو» سنگربان تیم آرسنال را مغلوب و برای تیمشان دراین دیدار گلزنی کردند.
تیم چلسی نیز که به دیدار پائوک یونان رفته بود این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست داد تنها گل این دیدار را «ویلیان داسیلوا» دردقیقه هفتم درون دروازه حریف جای داد و سه امتیاز این دیدار را برای تیمش به ارمغان آورد.
تیم سوویا که با کسب پنج عنوان قهرمانی رکوردار لیگ اروپا به شمار می‌رود مقابل تیم استاندار لیژ را با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.
تیم لاتزیو یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ. نیز به زحمت تیم آپولن قبرس را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.
برای این تیم دراین دیدار «لوییس آلبرتو» دردقیقه ۱۴ و «چیرو ایموبیله» دردقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تنها گل تیم آپولون را «امیلیو زلایا» دردقیقه ۸۷ درون دروازه تیم میزبان جای داد.
فرانکفورت آلمان نیز برابر تیم مارسی به پیروزی رسید دراین دیدار که در ورزشگاه «ولودروم: شهر مارسی برگزار شد تیم المپیک این شهر از پس تیم فرانکفورت آلمان که از دقیقه ۵۹ با اخراج «یترو ویلمز» ۱۰ نفره به بازی ادامه داد برنیامد و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.
دردیگر دیدار مهم شب نخست تیم بایرلورکوزن با نتیجه تساوی ۳ بر ۲ تیم نه چندان مطرح لودوگورتس بلغارستان را شکست داد.
علاوه براین شاگردان «گنارو گتوزو» در تیم آ. ث. میلان به دشواری و با نتیجه یک برصفر از سد تیم دودلانژ لوگزامبورگ گذشتند.
«گونزالو هیگواین» مهاجم ملی پوش آرژانتینی آ. ث. میلان دردقیقه ۵۹ برای این تیم گلزنی و سه امتیاز این دیدار را برای تیمش به ارمغان آورد.
دردیگر دیدار‌های مهم نیز این نتایج به دست آمد:
لایپزیک ۲ – سالزبورگ ۳
اسلاویا پراگ یک – بوردو صفر
دیناموزاگرب ۴ – فنرباغچه یک
اسپورتینگ ۲- قره باغ صفر
ویارئال ۲ – گلاسگو رنجرز ۲
راپیدوین ۲- اسپارتاک صفر

نظرات بینندگان