arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷

معاون وزیر راه: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین نگرفته‌ایم

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هفته آینده تمهیدات و برنامه‌های سازمان راهداری برای جابه جایی زائران در ایام اربعین اعلام می‌شود، گفت: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس گرفته نشده است و مذاکرات با شرکت‌ها برای تعیین نرخ ادامه دارد. او اظهار داشت: یک هفته دیگر جزئیات تهمیدات سازمان راهداری برای برگزاری سفر‌های زائران به عراق را در ایام اربعین اعلام می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هفته آینده تمهیدات و برنامه‌های سازمان راهداری برای جابه جایی زائران در ایام اربعین اعلام می‌شود، گفت: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس گرفته نشده است و مذاکرات با شرکت‌ها برای تعیین نرخ ادامه دارد.

عبدالهاشم حسن نیا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت وگو با ایلنا درباره احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین به مقصد شهر‌های مرزی ایران و عراق، اظهار داشت: یک هفته دیگر جزئیات تهمیدات سازمان راهداری برای برگزاری سفر‌های زائران به عراق را در ایام اربعین اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: هنوز مذاکرات با شرکت‌های مسافری برای تعیین نرخ بلیت در این ایام ادامه دارد و تصمیمی برای قیمت بلیت اتوبوس نگرفته ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه الان زود است که بخواهیم درباره قیمت بلیت اتوبوس در این ایام اطلاع رسانی کنیم، ادامه داد: بیش از یک ماه تا شروع سفر‌های اربعین زمان وجود دارد تا برای این موضوعات تصمیم گیری کنیم.

حسن نیا با بیان اینکه مانند سنوات گذشته ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آماده انجام جابه جایی زائران در ایام اربعین است، گفت: پیش بینی می‌کنیم که دو میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در ایام اربعین به عراق سفر کنندکه بخشی از این زائران با راه آهن و بخشی دیگر از دیگر هواپیما جابه جا خواهند شد، اما مانند سال‌های گذشته بخش عمده‌ای تقریبا نزدیک به ۹۰ درصد از زائران از طریق اتوبوس و حمل و نقل جاده‌ای عازم عراق خواهند شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: چیزی حدود ۱۵ هزار ناوگان اتوبوسی آماده جا به جایی زائران هستند.

نظرات بینندگان