arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷

شفر: فردا با نساجی بازی داریم نه پرسپولیس/ داور به بازیکن السد باید کارت قرمز نشان می‌داد

وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: خوشحالم که به شمال می‌آیم و می‌دانم نساجی پس از مدت‌ها دوباره توانست به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفر: فردا با نساجی بازی داریم نه پرسپولیس/ داور به بازیکن السد باید کارت قرمز نشان می‌داد

سرمربی استقلال معتقد است فردا با حریف قدرتمندی روبرو می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: خوشحالم که به شمال می‌آیم و می‌دانم نساجی پس از مدت‌ها دوباره توانست به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

وی ادامه داد: نساجی قدرت زیادی دارد و سرمربی خوبی چون جواد نکونام دارد. خوشحالم هواداران پرتعدادی در این‌جا داریم. باید برای آن‌ها سخت تلاش کنیم. باید در تمرینات و بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم و فشار زیادی روی خودمان بیاوریم. همه تیم‌ها مقابل استقلال بهترین عملکردشان را به نمایش می‌گذارند و همین مسئله کار ما را نسبت به سایر تیم‌ها سخت‌تر می‌کند.

شفر درباره وضعیت داوری بیان کرد: در آسیا داوری به ضرر ما شد زیرا گل اول السد آفساید بود و پنالتی روی باقری اعلام نشد. ما اینجا بهترین داوران آسیا را داریم و مطمئنم داور فردا نیز بهترین عملکردش را خواهد داشت.

او درباره حمایت تماشاگران نساجی از تیم شهرشان در بازی فردا و این‌که تیمش باید بعد از این بازی به مصاف پرسپولیس برود، گفت: امیدوارم فردا همه از مسابقه و فوتبال لذت ببرند و هیچ خشونتی را شاهد نباشیم و بعد از ۹۰ دقیقه همه خوشحال باشند. فوتبال یکی از بهترین ورزش‌ها به خصوص برای کودکان است. به نظرم هواداران باید از تیم خودشان حمایت کنند. تیم ما نیز ۱۰۰ هزار هوادار دارد که آن‌ها را در دیدارهایمان با ذوب‌آهن، العین و السد در ورزشگاه آزادی دیدیم.  ما فردا با پرسپولیس نه بلکه با نساجی بازی داریم.

شفر درباره مصدوم و محرومان تیمش اظهار کرد: در دیدار با السد بازیکن حریف تکل خشنی روی پای فرشید اسماعیلی رفت که داور باید کارت قرمز نشان می‌داد اما به آن اعتنایی نکرد. چشمی هم در تمرین روز گذشته آسیب دید و نمی‌تواند در دیدار فردا حاضر باشد. البته ما بازیکن به اندازه کافی داریم که جانشین این دو بازیکن کنیم و دستمان در این موضوع بسته نیست. بازیکنانی که قرار است جانشین اسماعیلی و چشمی شوند، سطح و کیفیت بازی‌شان در حد این دو بازیکن است و قرار نیست ما کیفیت متفاوتی را از بازیکنان جانشین ببینیم.

نظرات بینندگان