arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

سرباز ناجا هنگام مهار آتش جنگل در ایلام، جان خود را از دست داد

سرهنگ «حسن کاظمی» جانشین انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی آتش‌سوزی بخش‌هایی‌از مراتع و جنگل‌های دامنه کوه «شیره‌زول» ایلام در حجم وسیع، بلافاصله مأموران انتظامی بخش چوار به اتفاق نیروهای منابع طبیعی، امدادی و مردمی بلافاصله جهت مهار آتش وارد عمل شدند که در هنگام اطفاء حریق با توجه به وزش باد و شدت آتش‌سوزی، این سرباز وظیفه‌شناس در کمال ایثار و از خودگذشتگی برای نجات جنگل از شعله‌های آتش، جان خود را فدا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین انتظامی استان ایلام درباره جان باختن سرباز وظیفه‌شناس «میلاد ساقی» برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «حسن کاظمی» اظهار کرد: در پی آتش‌سوزی بخش‌هایی‌از مراتع و جنگل‌های دامنه کوه «شیره‌زول» ایلام در حجم وسیع، بلافاصله مأموران انتظامی بخش چوار به اتفاق نیروهای منابع طبیعی، امدادی و مردمی بلافاصله جهت مهار آتش وارد عمل شدند که در هنگام اطفاء حریق با توجه به وزش باد و شدت آتش‌سوزی، این سرباز وظیفه‌شناس در کمال ایثار و از خودگذشتگی برای نجات جنگل از شعله‌های آتش، جان خود را فدا کرد.

وی با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، از ابراز احساسات و همدردی صمیمانه اهالی روستای «آبزا» از توابع بخش چوار و مسئولان محلی بخش مذکور تشکر و قدردانی کرد.

پیکر این سرباز فداکار با حضور مردم و هم‌رزمانش تشییع شد.

نظرات بینندگان