arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

بازداشت ۴ نفر به دلیل سنگ پراکنی به کامیون‌ها در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: چهار نفر از عاملان پرتاب سنگ به کامیون‌های عبوری از جاده‌های استان، در چند روز اخیر دستگیر شده اند.خسارات وارد شده به کامیون داران در حد شکستن شیشه خودرو بوده است و خوشبختانه خسارت دیگری گزارش نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده انتظامی بجنورد (خراسان شمالی) گفت: چهار نفر از عاملان پرتاب سنگ به کامیون‌های عبوری از جاده‌های استان، در چند روز اخیر دستگیر شده اند.

سرهنگ علی پاکدل روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در چند روز گذشته ۶ مورد حادثه سنگ پرانی و حمله به کامیون‌ها در محور‌های استان گزارش شده که عوامل آن شناسایی و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی افزود: حوادث مزبور در محور‌های بجنورد - شیروان و بجنورد - آشخانه گزارش شده که در آن عواملی با حمله به کامیون‌های عبوری، سبب ایجاد اختلال و خدشه در امر حمل و نقل شده اند.

سرهنگ پاکدل گفت: خسارات وارد شده به کامیون داران در حد شکستن شیشه خودرو بوده است و خوشبختانه خسارت دیگری گزارش نشده است.

وی افزود: در یکی دو روز گذشته هیچ حادثه‌ای از حمله به کامیون‌های عبوری از محور‌های استان منعکس نشده و البته پلیس با تمام نیرو و توان برای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای و بویژه کامیون داران تلاش دارد.

فرمانده انتظامی بجنورد تصریح کرد: در این زمینه گشت‌های پلیس در جاده‌ها افزایش یافته و با مخلان نظم و امنیت بشدت برخورد می‌شود.

طول راه‌های خراسان شمالی بدون احتساب راه‌های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱، ۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳، ۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ کشور‌های استان قرار گرفته است.

طول راه‌های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که ۱، ۸ درصد از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

نظرات بینندگان