arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ویژه اپل برای دانش آموزان تا افشای جزئیات به روزرسانی نقشه گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

لنزهای چند منظوره موسوم به «Olloclip» جزو ایده های خلاقانه ویژه افرادی است که به عکاسی و فیلمبرداری علاقه بسیاری دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران بریتانیایی موفق شدند با استفاده از هوش مصنوعی اختلال های رفتاری کودکان در محیط مدرسه را شناسایی کنند. این نخستین باری است که از هوش مصنوعی برای مبارزه با مشکلات رفتاری شایع کودکان استفاده می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی هوندا از جدیدترین طرح مفهومی خودرو هوشمند خود رونمایی کرد. این طرح بر یکپارچه سازی سیستم های هوشمند تاکید دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک که از دیروز به علت حواشی عزل از ریاست هیئت مدیره تسلا به تیر خبرها تبدیل شده است، این بار با 2 نامه داخلی که به کارکنان شرکت خود ارسال کرده مورد توجه رسانه ها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مخترع وب که همه ما را به این دنیای جادویی دعوت کرده است، تصمیم دارد یک فضای ایمن برای کاربران وب در سراسر جهان خلق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نقشه گوگل به روزرسانی خواهد شد و در این به روزرسانی شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. برای مثال اطلاعات مفصلی در خصوص رفت و آمدهای کاربران به آن اضافه می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل یک طرح جدید  را برای افزایش خلاقیت دانش آموزان وارد مدارس می کند. این طرح بر پایه استفاده از محصولات شرکت اپل و به ویژه آی پادها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان