arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

طرح جالب اپل برای پرداخت های الکترونیک دانشجویان / امکان خرید بدون پول نقد

شرکت اپل با یک همگام سازی ویژه، امکانی را فراهم کرده که دانشجویان پرداخت های مختلف خود را به واسطه ساعت های هوشمند خود انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل با یک همگام سازی ویژه، امکانی را فراهم کرده که دانشجویان پرداخت های مختلف خود را به واسطه ساعت های هوشمند خود انجام دهند.

به گزارش سرویس آی تی و فناروی انتخاب، طرح جدید اپل ، به کاربران کمک می کند بین کیف پول الکترونیک و ساعت خود ارتباط برقرار کنند. درواقع دانشجویان قادر خواهند بود از آیفون یا ساعتهای اپل خود برای پرداخت هزینه های تحصیلی یا ورود به خوابگاه خود استفاده کنند.

هم اکنون شناسه های دانشجویی در برخی از دانشگاه ها فعال شده است. این یک امکان عالی است که به دانش آموزان کمک می کند، در خوابگاه خود یا هنگام صرف غذا در کافه تریا دانشگاه با استفاده از آیفون و ساعتهای اپل خود پرداخت ها را انجام دهند.

برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست دانش آموزان، شناسه های دانشجویی خود را به Apple Wallet در دستگاه های خود اضافه کنند. سپس سیستم جدید به کاربران اجازه می دهد از تلفن و ساعتهای خود برای پرداخت اقلام و یا دسترسی به ساختمان ها در محوطه دانشگاه مانند ورزشگاه یا کتابخانه مدرسه استفاده کنند.

جنیفر بیلی، معاون ارشد خدمات اینترنتی اپل در این خصوص گفت: " ما قصد داریم این سیستم را جایگزین کیف پول فیزیکی کنیم. ما در حال حاضر هیجان داریم که با دانشگاه ها در خصوص افزودن کارت های شناسایی دانشجویان بدون تماس با مشتریان همکاری داشته باشیم و تجربه ای راحت و ایمن برای کاربران ایجاد کنیم. "

شناسه های دانشجویی مجازی از امروز وارد دانشگاه های دوک، آلاباما و اوکلاهما می شوند.پیش بینی می شود این سیستم تا انتهای سال تحصیلی وارد دانشگاه های دیگری مثل جان هاپکینز و  سانتا کلارا شوند.

این سرویس در اواخر سال 2014 به عنوان راهی برای پرداخت اقلام در فروشگاه ها بدون استفاده از کیف پول آغاز شد، اما اپل به مرور خدمات این سرویس را افزایش داد.

مدیر عامل شرکت اپل در این خصوص گفته:  "ما به زودی پول نقد را می کشیم! "

 

 

نظرات بینندگان