arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۸۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از سقوط دلار

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار با افزایشی اندک نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و چهارصد و پنجاه و یک هزار تومان رسیده است.این قیمت البته حباب سنگینی را نشان می‌دهد چرا که طبق برآورد‌ها ارزش ذاتی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در حدود ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار با افزایشی اندک نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و چهارصد و پنجاه و یک هزار تومان رسیده است.

این قیمت البته حباب سنگینی را نشان می‌دهد چرا که طبق برآورد‌ها ارزش ذاتی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در حدود ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان است.

کاهش قیمت دلار در بازار‌های جهانی، نرخ سکه را دستخوش کاهشی قابل توجه کرد، اما این روند امروز با کندی خرید و فروش این کالا متوقف شد.

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان

صرافان در حال حاضر کمتر به معامله سکه روی می‌آورند و بخش عمده‌ای از حجم بازار به خرید و فروش ارز اختصاص دارد.
در حالی که سایت‌های اعلام قیمت، از انتشار قیمت دلار امروز خودداری کرده اند، بانک‌ها دلار را از ابتدای صبح با قیمت‌هایی در حدود ۹۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
افزایش تقاضا برای فروش دلار به این روند دامن زده است چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار در روز‌های آتی نیز بیش از پیش کاهش خواهد یافت. هر یورو در بازار به قیمت ۱۵ هزار و ۳۳۹ تومان و هر پوند ۱۷ هزار و ۲۱۷ تومان فورخته می‌شود.

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان

هر گرم طلا نیز امروز در بازار به قیمت ۴۰۳ هزار تومان فروخته می‌شود. هر چند این قیمت از ابتدای صبح افزایشی قابل توجه را نشان می‌دهد، اما نسبت به روز گذشته بی تغییر است.
هر اونس طلا نیز تغییراتی اندک را نسبت به دیروز تجربه کرد.

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز یک روز پس از طوفان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ر وزی نامه نویس انتصابی بدبخت با دروغ که نمی توانی سر ملت کلاه بگذاری . همین امروز به هر جا سر زدم برای 5000یورو کمتر از 17200 ندادند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
پس قيمت دلارتون كو شيادها ؟! چرا حقيقت رو نميگيد ؟! امروز عصر ١٥.٨٠٠ فروخته ميشد ، وانگهى كدوم ابلهى دلار ١٧ هزار تومنى رو به ٩.٥ ميفروشه ؟! براى روحانى خوبه ؟!!
نظرات بینندگان