arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰

رویانیان: چه کسی پاسخگوی اشاعه منکر با بلوتوث است؟/از ضرغامی توقع همکاری داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:« متاسفانه با اشاعه منکر به وقوع پیوسته، در جامعه به جای تنبیه دو بازیکن متخلف، اخلاق را زیر پا گذاشتیم و تمام جامعه را مجازات کردیم.»محمد رویانیان در جلسه پیشکسوتان این باشگاه که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اتفاقات به وقوع پیوسته چند روز گذشته در عرصه فوتبال، گفت:« من به هیچ عنوان منکر برخورد با تخلف به وقوع پیوسته نیستم ولی آیا برخورد دو بازیکن خاطی به این شکل ارزش این همه هزینه برای جامعه را داشت؟ با فضای غوغاسالارانه ایجاد شده به جای برخورد انضباطی، حرمت و آبروی کلیه بازیکنان و فوتبال ایران را برده‌ایم. این نحوه برخورد با تخلف نیست زیرا کمیته انضباطی و یا هر مرجع دیگر باید منصفانه و به دور از فضای ایجاد شده موضوع را به دقت بررسی کند.»

رویانیان ادامه داد:« اشاعه منکر تا به آن طرف مرزها یکی از بدترین اتفاقاتی است که در این روزها انجام گرفته و باعث تأثر مردم شد. آیا کسی پاسخگوی این اشاعه منکری است که هم اکنون با اشکال مختلف و حتی به صورت بلوتوث در مدارس در حال گسترش است؟ آیا آنچه این روزها شاهدش هستیم بهای سنگینی برای جامعه ما نیست، که آثار سوء آن تا مدتها جامعه را آزرده و متأثر خواهد ساخت؟از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتظار بیشتری داشتیم تا در جهت به حداقل رساندن تبعات آنچه که روی داد، اقدام کنند. همه باید رفتار گذشته‌مان را واکاوی کنیم و به دنبال علت‌ها باشیم و به طرز صحیح و اساسی اخلاق حرفه‌ای را توسعه دهیم.»

او حرف هایش را این طور ادامه می دهد:«متأسفانه به جای توسعه رفتارهای اخلاقی و انسانی در جهت حفظ کرامت فوتبال و جامعه، فقط به بازیکنانی که این تخلف را انجام داده‌اند پرداخته شده است. بازیکنان و فوتبال ایران این روزها هزینه بسیار سنگینی را پرداختند. کسی مخالف برخورد با چنین تخلفی نبود اما آیا انتشار آن بصورت عمومی و گسترده، قربانی کردن کل جامعه و گناه و تخطی بس بزرگتر نیست؟ من از رئیس محترم سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از ارگان‌های مهم کشوری درخواست دارم که درصدد مقابله با تخریب و اشاعه منکر برآیند. جناب مهندس ضرغامی همچنان که در عرصه‌های دیگر متعهدانه و موفق عمل کرده‌اند امید است در این زمینه نیز قاطعانه وارد شوند. همچنین از مقامات قضائی نیز انتظار داریم تا با اشاعه دهندگان این اقدامات، به منظور حفظ فضای اخلاقی جامعه، برخورد جدی کنند.»

در این جلسه پیشکسوتان پرسپولیس همچون همایون بهزادی، علی پروین، بیوک وطنخواه، کاظم سید علیخانی، ابراهیم آشتیانی، محمد خوش جان، کریم باقری، دکتر حسن غفوری فرد و حسن بیادی حضور داشتند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
0
3
سردار وقتی افرادی با حد اقل سواد سالانه 500 میلیون اربیت المال تصاحب میکنند وظرفیت انرا ندارند این چنین است انوقت غفوری فرد وبیادی کی پیشکسوت شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
0
2
لطفا از اين به بعد شيث رضايي رو حلوا حلوا كنيد بزاريد روي سرتون تا رويانيان خيالش راحت بشه
نظرات بینندگان