arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

فرمانده منطقه دوم ندسا: آمریکایی ها از تردد قایق های تندروی سپاه در خلیج فارس هراس دارند/ برای جلوگیری از تنش از مترجم فارسی روی شناورهایشان استفاده می کنند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به رصد دقیق دشمنان در خلیج فارس گفت: آمریکایی ها از تردد قایق های تندروی سپاه در خلیج فارس هراس دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، سردار رمضان زیراهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج فارس اظهار داشت: این شهدا با امکانات کم ولی با رشادت و دلیرمردی در نبرد مستقیم به آمریکایی ها به خوبی ایستادگی کردند و درس بزرگی به آنان دادند.

وی با اشاره به اینکه شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش ابهت پوشالی آمریکای متجاوز و ظالم را در هم شکستند، اضافه کرد: جوانان این سرزمین با قایق های تندرو کوچک خود در مقابل ناوهای بزرگ استکبار جهانی غرور و صلابت آمریکا را درهم شکستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان در اوج اقتدار و آمادگی هستند، بیان کرد: آمادگی نیروی دریایی سپاه در  تامین امنیت، حفاظت و حراست از آب‌های نیلگون خلیج فارس به خوبی بهبود یافته است.

وی با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس ادامه داد: در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات نظامی با اقدامات صورت گرفته شاهد وضعیت بسیار خوبی هستیم.

زیراهی با اشاره به کاهش حضور شناورهای ائتلاف در بخش های مرکزی خلیج فارس و حضور آنها در بخش های جنوبی این آبراه بیان کرد: امسال شاهد کمترین حضور شناورهای رزمی نیروهای ائتلاف در خلیج فارس هستیم.

وی با بیان اینکه امسال هیچ تنشی بین نیروهای ما و شناورهای ائتلاف صورت نگرفته است، تصریح کرد: آمریکایی برای جلوگیری از هر تنش از مترجم فارسی روی شناورهای خود استفاده می کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی ها از تردد قایقهای تندروی سپاه در خلیج فارس هراس دارند، افزود: ایران اسلامی امروز در بالاترین قدرت و توان رزمی و نظامی قرار دارد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان