arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

معرفی 3 برنامه اندرویدی برای عاشقان ریاضیات  

درست همانقدر که ریاضیات برای برخی از افراد مثل کابوس است، عده ای هم هستند که عاشق ریاضیاتند. اما این روزها روش های آموزش ریاضیات تغییر کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درست همانقدر که ریاضیات برای برخی از افراد مثل کابوس است، عده ای هم هستند که عاضق ریاضیاتند. اما این روزها روش های آموزش ریاضیات تغییر کرده اند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب ریاضیات شیرین تر از همیشه خواهد بود اگر آن را با کمک روش های مدرن بیاموزیم. در ادامه برخی برنامه های کاربردی برای اندرویدی ها را به شما معرفی می کنیم:

معرفی 3 برنامه اندرویدی برای عاشقان ریاضیات  

برنامه Calculator N+

یکی از برنامه های اندرویدی ویژی کاربران عاشق ریاضیات برنامه Calculator N+ است. این برنامه از جبر و مثلثات تا آمار را پشتیبانی می کند. برنامه ای ویژه که بسیاری از کاربران آماتور و حکتی حرفه ای ریاضیات را به خود جذب می کند. برای دریافت برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

 

برنامه MathAlly Graphing Calculator

یکی از برنامه های حل مسئله معروف ریاضیات را می توان برنامه MathAlly Graphing Calculator دانست. این برنامه برای افرادی که به سرعت پاسخ های دقیق می خواهند مناسب است. امکان تغییرات صفحه، دسترسی ساده و رابط کاربری مناسب از مهم ترین ویژگی های این برنامه است. برای استفاده از این برنامه اینجا کلیک کنید.

معرفی 3 برنامه اندرویدی برای عاشقان ریاضیات  

برنامه Photomath

برخی معتقدند این برنامه ویژه متقلب ها است، اما ما امیدواریم فقط افرادی که نیت مثبت دارند از این برنامه استفاده کنند. برای استفاده از این برنامه کافیست از صفحه سوال ریاضی عکس گرفته و به سرعت پاسخ مناسب را دریافت کنید. بهتر است سوال تایپ شدهه باشد چون اگر دستخطتان بد باشد سوال قابل حل نخواهد بود. این هم یک دلیل دیگر که عده ای این برنامه را ابزار متقلب ها سر جلسه امتحان می دانند. اما اگر واقعا قصد آموزش دارید و متقلب نیستید اینجا کلیک کنید.

نظرات بینندگان