arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

مسکو: شاهد تلاش‌هایی برای انتقال تروریست‌ها از ادلب به عراق هستیم

معاون وزیر خارجه روسیه گزارش داد، تلاش‌هایی برای انتقال کسانی که تروریست‌ خوانده می‌شوند از ادلب به عراق انجام می‌شوند، از این تلاش‌ها ممانعت شده است و عراق مسؤولیت این امر را برعهده گرفته است زیرا این کشور به تروریست‌های جدیدی نیاز ندارد.در درجه اول در مکان‌هایی که عملیات‌های جنگی جریان دارند به ویژه در شبه جزیره سیناء، گذرگاه‌های آرامی برای تروریست‌ها وجود دارند، همچنین تروریست‌ها به افغانستان و اندونزی منتقل شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که در حال حاضر این کشور شاهد تلاش‌هایی برای انتقال تروریست‌هایی از ادلب به عراق است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری "تاس" روسیه به نقل از اولگ سیرومولوتوف، معاون وزیر خارجه این کشور گزارش داد، تلاش‌هایی برای انتقال کسانی که تروریست‌ خوانده می‌شوند از ادلب به عراق انجام می‌شوند، از این تلاش‌ها ممانعت شده است و عراق مسؤولیت این امر را برعهده گرفته است زیرا این کشور به تروریست‌های جدیدی نیاز ندارد.

سیرومولوتوف در ادامه به گذرگاه‌های آرام تروریست‌ها اشاره کرد که در حال حاضر در خاک اندونزی، شبه جزیره سینا و افغانستان وجود دارند.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: در درجه اول در مکان‌هایی که عملیات‌های جنگی جریان دارند به ویژه در شبه جزیره سیناء، گذرگاه‌های آرامی برای تروریست‌ها وجود دارند، همچنین تروریست‌ها به افغانستان و اندونزی منتقل شده‌اند.

این مسؤول وزارت خارجه روسیه افزود: آنها در اروپا پراکنده هستند و از طریق بلاروس و اوکراین به روسیه نفوذ می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از سخت‌ترین ماموریت‌هایی که امروز وجود دارد، ممانعت از بازگشت تروریست‌های خارجی از خاورمیانه و پیش از هر چیزی از سوریه است.

نظرات بینندگان