arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سقوط ارزش بیت کوین تا حل باگ واتس اپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سرپرست بخش تحقیقات سلامت فیس بوک، از  پزشکان می خواهد اجازه دهند فیسبوک به داده های شخصی بیشتری در مورد بیماران دست پیدا کند. این موضوع هنوز مورد تایید سازمان های بهداشتی قرار نگرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

زنگ ساعت صبحگاهی یا آلارم های گوشی به خصوص اگر در حالت اسنوز باشند برای اغلب افراد به موضوعی اعصاب خراب کن تبدیل می شوند، اما به نظر می رسد این کابوس رو به اتمام است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مموری ها جزو محبوب ترین لوازمی هستند که کاربران مورد استفاده قرار می دهند اما اگر فلش مموری دچار مشکل شود  و با اتصال به کامپیوتر روشن نشود باید چه کرد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سهام بیش از 80 درصد از شرکت های تکنولوژیک ایالات متحده نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته سقوطی قابل توجه را تجربه می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ارزش بیت کوین در اتفاقی کم نظیر، 13 میلیارد دلار کاهش را تجربه کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که صندوق بین المللی پول در خصوص ارزهای دیجیتال هشدار داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

واتس اپ موفق شد پیش از هر گونه رسوایی باگ امنیتی خود را رفع کند. باگی که طی 2 روز اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده وبد اما بدون حاشیه و به سرعت رفع شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان