arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

جزئیات تشریفات خروج موقت خودرو برای زائران اربعین حسینی

گمرک ایران در خصوص چگونگی انجام تشریفات خروج موقت خودروی زائران اربعین حسینی در توضیحاتی آورده است:‌امکان خروج موقت خودروها از طریق گمرک چذابه فراهم نیست و زائران عتبات عالیات جهت خروج موقت خودرو (کابوتاژ)می توانند از طریق گمرکات مرزی شلمچه و مهران تردد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گمرک ایران در خصوص چگونگی انجام تشریفات خروج موقت خودروی زائران اربعین حسینی توضیحاتی ارائه داد.

در این توضیحات آمده است: امکان خروج موقت خودروها از طریق گمرک چذابه فراهم نیست و زائران عتبات عالیات جهت خروج موقت خودرو (کابوتاژ)می توانند از طریق گمرکات مرزی شلمچه و مهران تردد کنند.

در صورتی که فرد قبلاً در سامانه گمرک کدینگ شده نیازی به حضور در گمرک جهت ثبت کدینگ ندارد و در غیر این صورت می‌تواند به نزدیکترین گمرک محل در استان ها با در دست داشتن سند خودرو و کارت ملی جهت دریافت کدینگ مراجعه و پس از دریافت کدینگ مراحل بعدی را بدون مراجعه حضوری و به صورت دوراظهاری از طریق سامانه جامع گمرکی انجام دهد.

تشریفات خروج موقت خودرو در گمرک غرب تهران صرفا برای خودروهای پلاک تهران انجام می شود . زائران اربعین حسینی در استانها می توانند جهت انجام تشریفات ورود موقت خودروهای خود به نزدیکترین گمرک محل مراجعه و پس از اخذ کدینگ به صورت الکترونیکی تشریفات خروج موقت خودروی خود را انجام دهند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان