arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

تشریح برنامه جدید بانک مرکزی برای تعادل در بازار ارز

سیدجواد ابطحی،نماینده مجلس با اشاره به برنامه‌های تشریح شده شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: قرار شده بانک مرکزی بسته‌ای ۱۰ ماده‌ای برای حل مشکلات ارزی ارائه دهد که جزئیات بیشتر آن در آینده اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

برنامه‌ جدید بانک مرکزی برای تعادل در بازار ارز در جلسه غیرعلنی مجلس تشریح شد.

سیدجواد ابطحی، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جرئیات نشست غیرعلنی امروز(یکشنبه، 29 مهر) پارلمان، اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس آقای لاریجانی، رئیس مجلس گزارشی از اقدامات انجام شده در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به نمایندگان مجلس ارائه داد.

وی افزود: در بخش دیگری از جلسه غیرعلنی امروز پارلمان، آقای لاریجانی درباره آخرین تصمیمات و برنامه‌‌های شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا پیرامون مسائل ارزی، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، مبارزه با قلاچاق سوخت توضیحاتی به نمایندگان مجلس ارائه داد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به برنامه‌های تشریح شده شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اظهار داشت: قرار شده بانک مرکزی بسته‌ای 10 ماده‌ای برای حل مشکلات ارزی ارائه دهد که جزئیات بیشتر آن در آینده اعلام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه غیرعلنی امروز مجلس، آقای لاریجانی از دستگاه‌های مسئول خواست تا پیگیری‌‌های جدی برای بررسی علل دستگیری تعدادی از نیروهای رزمنده ایرانی در مرز میرجاوه توسط تروریست‌‌ها داشته باشند.

نظرات بینندگان