arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

سخنگوی قوه قضاییه: حکم اعدام وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی در دیوان عالی کشور تایید شد

محسنی اژه‌ای سخنگو و معاون اول قوه قضاییه آخرین وضعیت احکام دادگاه‌های ویژه اخلال گران اقتصادی را تشریح کرد. پرونده وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدام آن‌ها تایید شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی قوه قضاییه: حکم اعدام وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی در دیوان عالی کشور تایید شد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگو و معاون اول قوه قضاییه آخرین وضعیت احکام دادگاه‌های ویژه اخلالگران اقتصادی را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی از تایید حکم اعدام دو نفر از مفسدین اقتصادی در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: همانطور که قبلا عرض کرده بودم، رسیدگی به این پرونده‌ها با سرعت و دقت و قاطعیت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان کرد: در این راستا امروز دو نفر از کسانی که به عنوان مفسد فی الارض در دادگاه بدوی حکم اعدامشان صادر شده بود، پرونده آنها در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و امروز حکم اعدامشان تایید شد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: یکی از این افراد به نام "وحید مظلومین" فرزند حبیب‌الله و نفر دوم "محمداسماعیل قاسمی" فرزند غلامعلی معروف به "محمدسالم" است. این پرونده همانطور که بسیاری از مردم در جریان هستند، 17 شهریور در دادگاه بدوی مطرح شد و امروز که 29 مهر ماه است، دیوان عالی کشور حکم آن را تایید کرده است. یعنی رسیدگی به این پرونده از ابتدا تاکنون 43 روز بیشتر طول نکشیده است و امیدوار هستیم که با سرعت و البته با دقت، رسیدگی به سایر پرونده‌های فساد اقتصادی همچنان دنبال شود.

معاون اول دستگاه قضا افزود: در اینجا لازم می‌دانم از همکاری مردم عزیزمان در این زمینه تشکر کنم و همینطور از ضابطین نیروهای انتظامی و وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که بسیار کمک کرده و اکنون هم کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: دادگا‌ه‌های ویژه در برخی استان‌ها شروع به کار کرده‌ و در بقیه استان‌ها هم شروع به کار خواهند کرد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: امیدوار هستیم که این رسیدگی‌ها هشداری باشد برای افراد فرصت طلب تا در وضعیت فشار دشمن به معیشت و اقتصاد مردم نخواهند رنج مردم را زیادتر و برای خودشان و هموطنان زحمت ایجاد کنند.

منبع : میزان

نظرات بینندگان