arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

یوتیوب مینی پلیرهای خود را رونمایی کرد

مینی پلیر یوتیوب در راه است. محصولی که پیشبینی می شود دارای ویژگی هایی بی نظیر خواهد بود. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مینی پلیر یوتیوب در راه است. محصولی که پیشبینی می شود دارای ویژگی هایی بی نظیر خواهد بود. 

 

یوتیوب مینی پلیر خود را برای مرورگر‌ کامپیوتر‌های رومیزی معرفی کرد. اکنون کاربران تمامی دیوایس‌ها می توانند از ویژگی جدید یوتیوب استفاده کنند و آسانتر از قبل به مشاهده‌ی محتوای دلخواهشان بپردازند.

 

البته پیشتر کاربران می‌توانستند ویدیو‌های یوتیوب را در اپلیکیشن‌ موبایلی همین کمپانی مشاهده کرده و از قابلیت مینی پلیر لذت ببرند. بر اساس این ویژگی، کاربر می‌تواند به مشاهده ویدیو بپردازد و در همین حال محتوای دیگری را در صفحه‌ی اصلی سایت، جستجو نماید.

بدین ترتیب ویدیوی در حال پخش به صورت کوچک با مینی پلیر این پلتفرم، پایین صفحه به نمایش در می‌آید و کاربر می تواند از باقی صفحه برای جستجو در یوتیوب استفاده نماید. این قابلیت به پخش کننده‌ی ویدیو‌های فیسبوک شباهت زیادی دارد چرا که کاربر در این شبکه اجتماعی به شکل مشابهی می‌تواند در حین مشاهده‌ی ویدیو با اسکرول کردن به بررسی فید خبری خود بپردازد.

 
 

مخاطبین می‌توانند لیست پخش، صف پخش و ویدیو‌های بعدی را در همین مینی پلیر‌ها انتخاب نمایند و در صورت لزوم با فشردن کلید X یا اسکیپ روی کیبورد‌هایشان، از مینی پلیر مرورگر خود خارج شوند. این بدین معنی است که اگر کاربری بخواهد ویدیو‌ی به خصوصی را در این پلتفرم پیدا کند، نیازی نیست پخش محتوای ویدیوی را متوقف نماید و لیست یا صف پخش خود را تغییر دهد.

این قابلیت می توانند تاثیر شگرفی بر تجربه‌ی کاربری افراد مختلف بگذارد و اتلاف وقت آنها برای پیدا کردن ویدیوی مناسب را کاهش دهد. کاربرانی که به طور کلی وقت زیادی را به تماشای ویدیو در یوتیوب می‌گذرانند مسلماً استقبال خوشایندی از این ویژگی جدید به عمل خواهند آورد.

یوتیوب

برای استفاده از مینی پلیر یوتیوب تنها کافیست موس خود را به سمت پایین ویدیو بیاورید و روی آیکون‌ سمت راست این ویژگی کلیک کنید. پس از این اتفاق پلیری کوچکی به وجود می‌آید که تنها قسمت کوچکی از صفحه‌ی نمایشگرتان را پر خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

نظرات بینندگان