arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰

احمدی نژاد: آمریکا و اسرائیل آرزوی حمله به ایران را دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکا از دوستی بین ایران و عربستان وحشت دارد و به دنبال توطئه جدیدی برای ایجاد اختلاف است،گفت: جمهوری اسلامی ایران به رغم تکاپوی دولت آمریکا دوستی خود را با تمامی ملت‌های منطقه تقویت خواهد کرد.
 

احمدی‌نژاد در مصاحبه با الاخبار مصر در پاسخ به سوالی درباره هدف سناریوی اخیر آمریکا از ایجاد اختلاف میان ایران و عربستان، اظهار داشت: آمریکا همیشه در حال توطئه و دشمنی علیه ملت ایران بوده است اما اگر در مواردی مانند سناریوی اخیر به دستور خدای متعال عمل شود، هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد، خدای متعال می‌فرماید «اگر فاسقی خبری برایتان آورد در مورد آن تحقیق کنید» و آیا دولت آمریکا فاسق نیست؟پس این آیه بر آن منطبق می‌شود آنها دشمن تمامی ملت‌ها حتی عربستان هستند.

وی گفت: دولت آمریکا در حالی دیگران را متهم می کند که تروریست ها تحت حمایت اش قرار دارد و از اقدامات تروریستی برای تحقق خواسته‌هایش استفاده می کند.

رئیس‌جمهور گفت: دشمنان تلاش دارند بین ملت‌ها اختلاف ایجاد کنند که در مقابل آن باید دولت‌ها و ملت‌های منطقه و مسلمان دوستی‌ها و روابط خود را هر چه بیشتر تقویت کنند و جمهوری اسلامی ایران مصمم است در این مسیر با جدیت گام بردارد.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: اتهام اخیری که دولت آمریکا علیه ایران مطرح کرده از ساحت ملت ایران به دور است.
دکتر احمدی‌نژاد در پاسخ به اینکه همه می‌دانند که آمریکا و رژیم صهیونیست آرزوی حمله به ایران را دارند ولی می‌دانند که توان نظامی ایران بسیار بالاست و اصلاً اختلاف فاحشی با دیگر قدرت‌های نظامی در منطقه دارد، گفت: من هم با شما موافقم.
رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره نصب سپر موشکی در ترکیه گفت: ایران و ترکیه روابط دوستانه و مناسبی با یکدیگر دارند و معتقدیم این موضوع به ملت ترکیه تحمیل شده و به ضرر این کشور و همه ملت‌های منطقه است.
دکتر احمدی‌نژاد در پاسخ به اینکه آنچه که در سوریه رخ می‌دهد یک توطئه صهیونیستی – آمریکایی است که هدفش ضربه زدن به جریان مقاومت است، اظهار داشت: قطعاً سلطه‌گران به دنبال ضربه زدن به مقاومت هستند و سوریه یکی از مراکز مقاومت و در خط مقدم قرار دارد.
وی افزود: مستکبران به دنبال بهانه‌تراشی برای فشار به سوریه یا دخالت در این کشور هستند.
وی خاطر نشان کرد: ایران در موضوع سوریه دو طرف را به تفاهم و گفتگو تشویق و دیگران را از دخالت در موضوع این کشور منع کرده است و معتقدیم ملت‌ها و دولت‌ها با رویکرد تفاهم و گفتگو می‌توانند تمامی مسایل خود را حل و فصل کنند.
دکتر احمدی‌نژاد در خصوص روابط ایران و مصر گفت: دشمنان از نزدیکی روابط دو کشور نگران هستند چرا که می‌دانند همین که دو کشور کنار هم قرار بگیرند دیگر جایی برای استیلا و سلطه‌گری آنها باقی نمی‌ماند.
رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره اقدام آمریکا برای تشکیل اجماع اروپایی – عربی علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها آرزو دارند که به ایران ضربه بزنند اما نمی‌توانند و همه بدانند که در طول تاریخ هیچ دشمنی از دشمنی با ملت ایران شادمان خارج نشده است.
دکتر احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه این رژیم به پایان راه رسیده است، گفت: اگر از ملت‌های منطقه نظرخواهی شود، هیچ یک از ملت‌ها وجود این رژیم را نمی‌پذیرند این رژیم مثل کلیه‌ای می‌ماند که پیوند زده شده و بدن آن را پس زده است این موجودی اضافی است که وارد بدن ملت‌های منطقه شده است و همه ملت‌ها خواهان خارج شدن آن هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
0
0
انشاء الله اين آرزو را با خودشان بگور مي ببرند .
نظرات بینندگان