arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

کانتونا: مورینیو و یونایتد مثل زن و شوهری هستند که به درد هم نمی‌خورند!

نتایج ضعیف منچستریونایتد در سومین فصل حضور مورینیو در این تیم ادامه دارد. آنها در ۱۳ دیدار اخیر خانگی خودشان متحمل چهار شکست شدند. این در حالی است که قبل از این ۱۳ بازی، یونایتد در ۸۱ بازی خانگی متحمل چهار شکست شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فوتبالیست سابق و بازیگر فرانسوی درباره تیم سابق خود و شرایطش به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، نتایج ضعیف منچستریونایتد در سومین فصل حضور مورینیو در این تیم ادامه دارد. آنها در ۱۳ دیدار اخیر خانگی خودشان متحمل چهار شکست شدند. این در حالی است که قبل از این ۱۳ بازی، یونایتد در ۸۱ بازی خانگی متحمل چهار شکست شده بود.

اریک کانتونا بازیکن سابق منچستریونایتد که اکنون به حرفه بازیگری روی آروده است درباره وضعیت تیم سابق خود گفت: مورینیو برای منچستریونایتد مثل زن و شوهری هستند که به درد هم نمی‌خورد. شکست خوردن جرم نیست ولی باید ریسک کنید نه این که برابر یوونتوس با یک گل در خانه خودتان ببازید و ۷۰ درصد مالکیت توپ برای تیم حریف باشد. فکر می‌کنید اگر فرگوسن سرمربی تیم بود چنین چیزی رخ می‌داد؟

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: بدشانسی این است که الان منچسترسیتی تیم رقیب بهترین بازی‌های ممکن را ارائه می‌دهد. فوتبالی که الان سیتی ارائه می‌دهد را یونایتد باید ارائه می‌داد که نسل خود را تغییر نمی‌داد. ما زیدان را دیدیم که بازیکن سابق رئال بود و تجربه مربیگری نداشت و رئال به او فرصت داد. پپ گواردیولا برای بارسلونا، آنتونیو کونته برای یوونتوس و کارلو آنچلوتی برای میلان هم همین طور بودند. آنها بازیکن سابق تیمشان بودند که فرصت مربیگری به آنها داده شد و توانستند قهرمانی‌های زیادی به دست بیاورند. در یونایتد به مربی که بازیکن سابق باشگاه بوده و همه چیز را درباره باشگاه می‌داند اعتماد نمی‌کنند. من نمی‌گویم که خودم باید سرمربی شوم ولی چرا رایان گیگز سرمربی نمی‌شود.

منچستریونایتد باید فردا در لیگ برتر در خانه به دیدار اورتون برود.

نظرات بینندگان