arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عادات ایرانی دارا خسروشاهی تا معرفی چراغهای هوشمند تزئینی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

این روزها اغلب ما دارا خسروشاهی را به عنوان مدیر اوبر می شناسیم. اما دارا خسروشاهی پیش از آن که یک مدیر موفق باشد یک ایرانی است که میراث و فرهنگ ایران را با خود حمل می کند. میراثی که از کودکی با اوست و اکنون حتی در سبک رهبری وی تاثیرگذار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نخستین تلاش بخش خصوصی چین برای راه انداختن ماهواره ای به خارج از مدار زمین با شکست مواجه شد. هنوز مشخص نشده که علت این اتفاق چیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی پیش آلمانی ها از یک ایده جدید و متفاوت پروازی موسوم به "ولوکوپتر" رونمایی کردند. نوعی هواپیمای جذاب که البته لقب تاکسی پروازی را هم یدک می کشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مسلما غیر قابل درک است که یک فرد پس از جریمه ای 20 میلیون دلاری باز هم به رفتار پیشین خود ادامه دهد. اما به نظر می رسد ایلان ماسک مثال نقض چنین موضوعی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آنتی ویروسها همیشه همیار کاربرن موبایل، لپ تاپ و تبلت هستند. اگر عادت ندارید از آنتی ویروس استفاده کنید بهتر است هر چه سریعتر در دیدگاه خود تجدید نظر کرده و یک آنتی ویروس قدرتمند را روی موبایل خود نصب کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر یکی از سودآورترین شرکت های دنیاست اما این موضوع این روزها از اهمیتی مضاعف برخوردار است چرا که توییتر اخیرا یک ریزش قابل توجه بین کاربران خود داشته است.مشرروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت لاجیتک از جدیدترین ماوس خود رونمایی کرد. هدف اصلی این ماوس بالا بردن ظرفیت های حرکتی کاربران است. لاجیتک اغلب از محبوب ترین برندها بین کاربران محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چراغهای هوشمند تزئینی همیشه فضایی شاعرانه را به افراد هدیه می دهد. اما در بازار پررقابت چراغهای هوشمند انتخاب زیباترین و شاعرانه ترین محصول کمی سخت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان