arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰

برنامه های سفر رئیس جمهور به بام ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


استاندار چهار محال و بختیاری گفت: سخرانی در ورزشگاه انقلاب شهرکرد، دیدار با مردم در شهرستانها، تشیکل جلسه هیئت دولت و ... مهمترین برنامه های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان است.

به گزارش انتخاب؛ علی اصغر عنابستانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه دکتراحمدی نژاد ساعت 9صبح فردا چهارشنبه وارد این استان شده و از فلکه عشایر به سمت مجموعه ورزشی انقلاب حرکت می کند، اظهار داشت: رئیس جمهور ساعت 10صبح چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب شهرکرد در میان مردم شهرستان شهرکرد سخنرانی می کند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهوردر روز اول سفر با مردم شهرستانهای لردگان و بروجن دیدار خواهد داشت.

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه در روز دوم دکتراحمدی نژاد با مردم شهرستانهای کوهرنگ، فارسان، اردل دیدار خواهد داشت، بیان داشت: دکتر احمدی نژاد برنامه های دیگری از قبیل دیدار با نخبگان، روحانیون، ایثارگران و .... خواهد داشت.

عنابستانی با بیان اینکه هفت نفراز هیئت وزیران در شهرستانهای حضور و موضوعات خاص را رسیدگی می کنند، بیان داشت: غضنفری وزیر صنعت و معدن و تجارت در شهرستان شهرکرد، خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان اردل، نامجو وزیر نیرو در شهرستان کیار، تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری در شهرستان فارسان، وحید دستجردی در شهرستان لردگان و نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در شهرستان کوهرنگ و محمدی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در شهرستان بروجن  حضور دارند و با مردم دیدار خواهند داشت.

وی بیان داشت: نماینده های هیئت دولت به  موضوعات و درخواستهای مردم رسیدگی می کنند.
نظرات بینندگان