arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷

ترامپ تحریم‌های ونزوئلا را افزایش داد / ممنوعیت تبادلات تجاری با ونزوئلا در حوزه «طلا»

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دستوری را برای ممنوعیت تبادلات تجاری با ونزوئلا در بخش صادرات طلای این کشور امضا کرده است. جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان سفرش به میامی گفت: نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا از این بخش بعنوان محل درآمد به منظور تامین مالی فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌کند تا از گروه‌های جنایتکار حمایت کرده و خزانه خود را پر کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهوری آمریکا فشارهای اقتصادی بر ونزوئلا را با اعمال تحریم‌های جدید بر صادرات طلای این کشور افزایش داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دستوری را برای ممنوعیت تبادلات تجاری با ونزوئلا در بخش صادرات طلای این کشور امضا کرده است.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان سفرش به میامی گفت: نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا از این بخش بعنوان محل درآمد به منظور تامین مالی فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌کند تا از گروه‌های جنایتکار حمایت کرده و خزانه خود را پر کند.

میامی محل زندگی بسیاری از مهاجران از کوبا و ونزوئلاست.

اظهارات بولتون به مذاق بسیاری از کوبایی–آمریکایی‌ها و سایر لاتین‌تبارها در فلوریدا خوش آمده که حامی اعمال فشار آمریکا علیه دولت کوبا و سایر دولت‌های چپ گرای آمریکای لاتین هستند.

بولتون گفت: کوبا به دولت ونزوئلا کمک می‌کند. در روزهای آتی، وزارت امور خارجه آمریکا ده‌ها کمپانی را به فهرست سازمان های کوبایی مرتبط با سرویس‌های اطلاعات و ارتش این کشور می افزاید. همچنین افراد حقیقی و حقوقی آمریکایی نیز از انجام تجارت با کمپانی‌های کوبایی منع شده‌اند.

نظرات بینندگان