arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

العبادی به همراه کابینه‌اش با فرمان عبدالمهدی بازنشسته شدند+ سند

در فرمان عبدالمهدی نخست وزیر عراق آمده است که با توجه به رای اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید و ادای سوگند آن و با استناد به اختیاراتی که به موجب قانون اساسی به نخست وزیر داده شده، تصمیمات زیر را اتخاذ کردیم، آقایان و خانم‌ها، نخست وزیر و اعضای دولت سابق عراق از تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸ بازنشسته شدند و طرف‌های ذیربط هم مسئولیت اجرای این فرمان را برعهده دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نخست وزیر عراق فرمان بازنشسته شدن حیدرالعبادی نخست وزیر سابق و اعضای کابینه سابق را صادر کرد.

به گزارش تسنیم، دفتر عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق از صدور فرمان بازنشسته شدن حیدرالعبادی نخست وزیر سابق و اعضای کابینه سابق خبر داد.

بر اساس گزارش السومریه، در فرمان عبدالمهدی آمده است که با توجه به رای اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید و ادای سوگند آن و با استناد به اختیاراتی که به موجب قانون اساسی به نخست وزیر داده شده، تصمیمات زیر را اتخاذ کردیم، آقایان و خانم‌ها، نخست وزیر و اعضای دولت سابق عراق از تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۸ بازنشسته شدند و طرف‌های ذیربط هم مسئولیت اجرای این فرمان را برعهده دارند.

پارلمان عراق در نشست روز چهارشنبه دوم آبان به عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق و ۱۴ وزیر پیشنهادی کابینه او رأی اعتماد داد، اما معرفی وزیران برای تصدی وزارت کشور، دفاع، دادگستری، برنامه‌ریزی، آموزش عالی، آموزش و پرورش، وزارت مهاجرت، و وزارت فرهنگ به نشست بعدی موکول شد.

العبادی و کابینه وی با فرمان عبدالمهدی بازنشسته شدند+ سند

العبادی و کابینه وی با فرمان عبدالمهدی بازنشسته شدند+ سند

برچسب ها: العبادی ، عبدالمهدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
1
دیگه تو باشی العبادی که به ایران پشت کنی
نظرات بینندگان