arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۷

چطور بفهمم همسرم عاشق من است؟

فرقی ندارد تازه ازدواج کرده اید یا سال ها از ازدواجتان می گذرد، در هر صورت یکی از حساسیت های عمده بانوان این است که آیا همسرشان عاشقشان است یا خیر.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرقی ندارد تازه ازدواج کرده اید یا سال ها از ازدواجتان می گذرد، در هر صورت یکی از حساسیت های عمده بانوان این است که آیا همسرشان عاشقشان است یا خیر.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، تشخیص عاشق بودن همسر تا حد زیادی غریزی است. درواقع نمی توان با یک نسخه تضخیص داد همه مردان چگونه عاشق می شوند. هر مرد بر اساس فرهنگ، تربیت، نوع شخصیت و خصیصه های روانی خود، نسبت به همسرش ابراز عشق می کند، بنابراین اگر قصد دارید بفهمید همسرتان عاشق شما است یا خیر بهتر است به جای مقایسه رفتارهای او با دیگران بررسی کنید که رفتارهای او چه تغییراتی نسبت به گذشته داشته و یا به چه سمتی رفته است.

شاید مشکل مالی در میان است

چطور بفهمم همسرم عاشق من است؟

بسیاری از مردان درونگرا مسائل و مشکلات مالی را در خانه مطرحد نمی کنند. در نتیجه وقتی مشکل مالی دارند بهانه گیر، عصبی و زودرنج می شوند. این به این معنی نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند اما با توجه به این که توضیحی نمی دهند، رفتارشان به اشتباه تعبیر می شود. بنابراین اگر دوست دارید بدانید همسرتان عاشق شما است یا خیر این نوع مسائل را هم در نظر داشته باشید.

مقایسه ممنوع

درست است که اغلب بانوان تعریف کلامی و ابراز عشق در جمع را ترجیح می دهند اما برخی مردان این کار را راحت نمی بینند و از طریق هدیه ها یا رفتارهای خود نشان می دهند حامی و عاشق شما هستند. برای ارزیابی عشق همسرتان او را با خودش مقایسه کنید نه دیگران. شاید همان فردی که شما به او حسادت می کنید، در حسرت اندکی رفتار حمایتگرانه و پشتیبانی مردانه باشد. درست همان رفتاری که همسر شما انجام می دهد.

عمل و عکس العمل را بررسی کنید

برای بررسی میزان عشق همسرتان به خود و برای پرهیز از قضاوت بیجا عمل و عکس العمل های همسرتان را در شرایط مختلف بررسی کنید. با یک رفتار او را قضاوت نکنید و رفتارهایش را در مراحل مختلف زندگی مشترک بررسی کنید.

چطور بفهمم همسرم عاشق من است؟

احترام به سلایق و عقاید

اگر همسرتان عاشق شما باشد برای سلایق و عقاید شما احترام قائل می شود. البته این عقاید و سلایق از روز نخست زندگی باید مورد توافق طرفین باشد. اما مردی که عاشق است ، به ندرت ایده های همسرش را تحقیر می کند.

 

 

نظرات بینندگان