arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۱۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷

واکنش ظریف به توهین پمپئو : علیرغم تلاش‌های آمریکا به پیشرفت خود ادامه می‌دهیم

ظریف وزیر خارجه در واکنش به توهین پمپئو، وزیر خارجه امریکا علیه مردم ایران، در توییتر خود نوشت: ما هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم. پامپئو وزیر خارجه آمریکا آشکارا و در تلاشی ناامیدانه برای اعمال توهمات آمریکا بر ایران، مردم ایران را به گرسنگی، که جنایتی علیه بشریت است، تهدید می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر خارجه در واکنش به توهین همتای آمریکایی خود علیه مردم ایران، تصریح کرد: ایران علیرغم تلاش‌های آمریکا و بدون قربانی کردن حق حاکمیت خود به پیشرفتش ادامه می‌دهد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با انتشار تصویری از نیوزویک که در آن به نقل از مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا آمده است که «اگر ایران می‌خواهد مردمش غذا داشته باشند،‌ باید به آمریکا گوش کند»، در توئیتی نوشت: «ما هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم. پامپئو وزیر خارجه آمریکا آشکارا و در تلاشی ناامیدانه برای اعمال توهمات آمریکا بر ایران، مردم ایران را به گرسنگی، که جنایتی علیه بشریت است، تهدید می‌کند.»

وزیر خارجه ایران اضافه کرد: «همچون اسلاف خود، او هم خواهد آموخت که برخلاف تلاش‌های آمریکا، ایران نه تنها جان سالم به در خواهد برد بلکه بدون قربانی کردن حق حاکمیت خود، به پیشرفت ادامه خواهد داد.»

برچسب ها: ظریف ، پمپئو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکسیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
1
درود بر ظریف و صلابت با ظرافت او
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
جواب محکم تری می طلبید خیلی دیپلماتیک حواب داده این جواب این گستاخی نیست
نظرات بینندگان