arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

انتقاد نتانیاهو از حامیان برجام: توافق موجب قدرت گرفتن ایران می شود/ آنها در پی نابودی ما هستند

نخست وزیر اسرائیل که در پاریس حضور دارد با انتقاد از مدافعان برجام گفت، حامیان توافق هسته‌ای با ایران اینک نیز در حال توافق با این کشورند همچنین ایران خواستار نابودی اسرائیل است و حتی اغلب از حماس نیز این خواسته را بیشتر تکرار می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست وزیر اسرائیل که برای شرکت در مراسم یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول به پاریس سفر کرده است، از حامیان برجام انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل در نشست خبری یکشنبه عصر خود در پاریس از حامیان برجام انتقاد کرد و مدعی شد این توافق موجب قدرت گرفتن رژیم ایران در ایجاد امپراتوری ترور و تجاوز و با هدف مشخص نابودی اسرائیل شده است.

نتانیاهو افزود که ایران خواستار نابودی اسرائیل است و حتی اغلب از حماس نیز این خواسته را بیشتر تکرار می‌کند.

نتانیاهو با انتقاد از حامیان برجام گفت: «جهان اینک در حال انجام چه کاری برای ایرانی‌هاست؟ آن‌ها در حال حصول توافق‌هایی با ایران هستند. من این سئوال را از همه قدرت‌های بزرگ جهان می پرسم. چگونه می‌توانید توافقی را انجام دهید که به طور موثری در چند سال مسیر بزرگ به‌سوی یک زرادخانه اتمی در آینده را هموار می‌کند و به آن‌ها میلیاردها دلار می‌دهد که بتوانند امپراتوری تجاوز و تروریسم خود را بسازند.»

وی در ادامه از نیروی مقاومت حماس نیز انتقاد کرد و گفت که حماس یک کشور یهود را نمی پذیرد. حماس دشمن ما و خواستار نابودی اسرائیل است.

وی در این نشست خبری ضمن تایید ملاقات خود با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و البته پرهیز از افشای محتوای این دیدار گفت : «گفت ‌وگو با پوتین خوب و اساسی بود.»

منبع: فارس
نظرات بینندگان