arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی پرورش اندام ایران با کسب 8 طلا، یک نقره، دو برنز و دو عنوان قهرمان قهرمانان (اورالی) در پیکارهای جهانی اسپانیا، قهرمان شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رقابت های پرورش اندام قهرمانی جهان روزهای 18 تا 20 آبان ماه در شهر بنیدروم اسپانیا برگزار شد.
نمایندگان ایران در این مسابقات و در رشته بادی کلاسیک 2 طلا و یک نقره، فیزیک یک طلا و یک برنز، پرورش اندام 5 طلا، یک برنز و یک عنوان چهارمی و دو عنوان قهرمان قهرمانان (اورالی) کسب کردند.


«مجتبی زارع» در 85 کیلوگرم، «زین العابدین محمدی» در 90 کیلوگرم، «مرتضی شفیعی» در 95 کیلوگرم، «علی اکبر نیکبخت» در 100 کیلوگرم و «مرتضی روشن» در به اضافه 100 کیلوگرم طلایی شدند.


«روح الله شکرزاده» در وزن 75 کیلوگرم به مقام سوم و مدال برنز رسید و «حسن آل بوعلی» در به اضافه 100 کیلوگرم به عنوان چهارمی بسنده کرد.


«آرمان بشیری» در دسته آخر قدی فیزیک مدال طلا گرفت و «فرید شیر محمدزاده» ورزشکار دسته سوم تیم ملی فیزیک نیز صاحب مدال برنز شد.


همچنین «فرشاد ولی پور» ورزشکار شایسته کشورمان توانست در رقابت های دسته پنجم بادی کلاسیک به مدال خوش رنگ طلا برسد و «علی مجتهدی» دیگر نماینده ایران به مدال نقره دست یافت.


«وحید بادپی» و « فرشاد ولی پور» به مدال طلا در رشته بادی کلاسیک و عنوان قهرمان قهرمانان رسیدند.


بعد از ایران، تیم های کره جنوبی و عراق دوم و سوم شدند.
«ناصر پورعلیفرد» رییس فدراسیون در جریان رقابت های قهرمانی جهان در بنیدروم اسپانیا بعنوان بهترین مدیر سال ٢٠١٨ IFBB معرفی شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان