arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۴۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

کمک فوری به زنده ماندن مادر مبتلا به سرطان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

موسسه خیریه حامیان مهر حکیم تهران اعلام کرد: خانمی 38 ساله که مادر 2فرزند دختر 5 و 12 ساله است از یک سال پیش به سرطان سینه مبتلا می شود همسرشان کارگر ساختمانی و نیز مستاجر بوده و به سختی زندگی خویش را تامین می نمایند که اخیراً به دلیل تعطیل شدن ساخت و ساز بیکار نیز شده است.

پزشکان برای نجات زندگی این مادر جوان مجبور به تخلیه یکی از سینه هایش میشوند و برای تکمیل درمان 5 مرحله شیمی درمانی به این بیمار تجویز می کنند.

نوسانات قیمت ها در بازار این خانواده نیازمند را در تامین هزینه های درمان با مشکل مواجه ساخته است که برای ادامه زندگیش حتماً این دوره از درمان باید تکمیل شود و جمع هزینه های تکمیل درمان این بیمار 16 میلیون تومان برآورد شده است و مادر نظر داریم با امید به پروردگار متعال و یاری شما عزیزان بزرگوار این مبلغ را تهیه و به ایشان اهدا نماییم

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و نجات زندگی مادر بیمار نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
2
بسم الله الرحمن الرحیم و لاحول ولا قوة الا بالله
مبلغ ناچیزی اهدا شد . خداوند انشاءالله هرچه سریعتر شفای عاجل عنایت بفرمایند تا صحیح و سلامت بالای سر دو فرزندش باشه . آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
خداوند نگهدارتان باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
درود بر انتخاب
اقدام پسندیده ای کردید خدا اجرتان دهد
من هم به نوبه خودم هدیه کوچکی را تقدیم کردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
1
سلام این موارد رو حتما بذارید. ما کشیدیم میدونیم چقدر سخت . و هر بار ببنیم پول هم نداشته باشم قرض میکنم ولی کمک میکنم. انشاالله خدا سلامتی بده به این مریض ها-صبر به خانواده هاشون که پشت هم باشن-خیر به شما اصحاب رسانه که اینها رو فراموش نمیکنید. باتشکر.
نظرات بینندگان