arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۶۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

وزیر کشور: فضای کلی جامعه وضع خوبی دارد/ باید بر تثبیت قیمت ها نظارت جدی شود

وزیر کشور با بیان اینکه فضای کلی جامعه درخصوص دغدغه ها و نگرانی های موجود، خوب است؛ گفت: این موضوع به دو دلیل است؛ اول فضای روانی جامعه بخوبی مدیریت شد و رسانه ها نقش موثر و سازنده ای ایفا کردند و دوم، واقعیت موجود در جامعه است که در قیمت کالا و ارز تغییر چندانی نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه دوشنبه در ششمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: این موفقیت ها، هم به دلیل اقدامات مناسب ستاد و هماهنگی خوب دستگاههای اجرایی و نهادهای مرتبط و هم مخالفت ها و عدم همراهی کشورهای دیگر با دولت آمریکا بود که بازتاب رسانه ای خوبی نیز داشت و جا دارد از همگان بابت این هماهنگی و همراهی تشکر کنم.

وی تصریح کرد: اربعین امسال یک ماه نشاط، همدلی و هماهنگی را در جامعه ایجاد کرد و اثر خوبی بر روحیه مردم گذاشت در ادامه نیز مردم در سیزده آبان با حضور گسترده و بی سابقه خود و با آن شعارهای خلاقانه و دفاع جانانه از کشور، نشاطی در راهپیمایی این روز ایجاد کردند که بازتاب بین المللی زیادی داشت و مردم عزیز کشورمان با حضور خود نگذاشتند رئیس جمهوری آمریکا به سیزده آبان مد نظر خود برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه رسانه ای انجام شده، گفت: هنرمندان و افراد شاخص جامعه در این زمان حساس، اقدام شایسته ای در دفاع از مردم انجام دادند و بازهم می توانند در ایجاد همدلی بیشتر در بحث تحریم ها در سطح جامعه و حتی در عرصه جهانی نقش ایفا کنند.

رحمانی فضلی از وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نهادهای مرتبط در زمینه تثبیت قیمت ها و نظارت بیشتر خواست؛ ضمن مبادرت به اقدامات مناسب، بموقع و مؤثر، همچنین در این خصوص اطلاع رسانی لازم و بهنگام نیز داشته باشند.

وزیر کشور تاکید کرد: در جلسات ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور باید شاخص قیمت کالاها، افزایش قیمتها و علل افزایش آنها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: نظارت، بخشی از کار است و اطلاع مردم از قیمت ها بحث دیگری است؛ مردم باید از قیمتها مطلع شده و همچنین جایی برای شکایت داشته باشند. این موضوع موجب دلگرمی آنها خواهد شد که بدانند نظارت جدی صورت می پذیرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نسل انقلاب کرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
درآسمان سیرمی کنیدلطفاً پا برزمین بگذارید وکمی درشهرگردش کنیدتافضایی راکه برای خودتان ترسیم کرده ایدبه چشم ببنید.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
وقتی وزیر کشور از اوضاع جامعه خبر ندارد بهتر است حرفی نزند که نشان دهنده بی اطلاعی اوست اولاٌ اوضاع جامعه بسیار نامناسب است فقط کافی است که وزیر محترم یک روز خودش خرید خانه را انجام دهد ثانیاٌ همه معتقدند دولت بر بازار نظارتی ندارد پس چون قیمتها بر اساس وجدان فروشنده تعیین میشود پس نظارت بر تثبیت قیمت از دیدگاه وزیر یعنی دستور گران کردن اجناس
نظرات بینندگان