arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۰۴۳
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

مدیرمسئول کیهان بار دیگر به ظریف حمله ور شد: حرف او دقیقا همان خواسته دشمن است / دشمن اظهارات او را به مفهوم کمک مالی ایران به تروریسم تلقی می‌کند! / پذیرش FATF شبیه واگذاری امور کشور به بیگانگان در دولت قاجار است

شریعتمداری مدعی شد: پذیرش FATF شبیه واگذاری امور کشور به بیگانگان در دولت قاجار است. دولت قاجار نیز امتیاز بانک شاهنشاهی، امتیاز کشتیرانی در کارون، امتیاز انحصار احداث راه‌آهن و بهره‌برداری از کلیه معادن و جنگل‌ها و احداث قنات‌ها و اداره گمرک به یک یهودی انگلیسی به نام رویتر، امتیاز انحصاری توتون و تنباکو به انگلیسی‌ها، امتیاز خط آهن و شوسه به روس‌ها، امتیاز انحصاری استخراج و بهره‌برداری از چاه‌های نفت به انگلیس و... را به بیگانگان داده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرمسئول کیهان بار دیگر به ظریف حمله ور شد: حرف او دقیقا همان خواسته دشمن است / دشمن اظهارات او را به مفهوم کمک مالی ایران به تروریسم تلقی می‌کند! / پذیرش FATF شبیه واگذاری امور کشور به بیگانگان در دولت قاجار است

شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: چند سال قبل دو تن از فعالان سیاسی، یکی از طیف اصولگرایان و دیگری از اصلاح‌طلبان در دانشگاه به مناظره نشسته بودند. فعال اصولگرا محاسن کوتاهی داشت به طوری که از فاصله چند متری بدون ریش به نظر می‌رسید و فعال اصلاح‌طلب محاسن بلندی داشت. در جریان مناظره تعدادی از دانشجویان اصلاح‌طلب -شاید هم غیر دانشجو- که در گوشه‌ای از سالن ایستاده بودند، هر وقت فعال اصلاح‌طلب سخن می‌گفت، با سر و صدا به او اعتراض می‌کردند و نوبت به سخنان فعال اصولگرا که می‌رسید برایش کف و سوت می‌زدند و تشویقش می‌کردند! مدتی نه چندان طولانی از شروع مناظره گذشته بود که فعال اصلاح‌طلب به علت این تشویق‌ها و اعتراض‌ها که به نظرش عجیب می‌رسید پی برد و متوجه شد که آن عده از دانشجویان، ایشان را به خاطر محاسنش اصولگرا تصور کرده و آن آقای کم محاسن را اصلاح‌طلب به‌حساب آورده‌اند! از این روی خطاب به آن گروه از دانشجویان گفت: این آقای فلان که ریش ندارد اصولگراست نه من! من اصلاح‌طلب هستم!... البته باید می‌گفت؛ به سخن توجه کنید نه گوینده آن؛ که نگفت!

بعد از انتقاد به سخنان نسنجیده و سؤال‌برانگیز آقای ظریف که مانند چند نمونه دیگر، به نفع دشمنان تابلو‌دار ملت و نظام بود، بسیاری از مدعیان اصلاحات و رسانه‌های زنجیره‌ای تحت امر آنان به جای اعتراض به آقای ظریف و اظهارات خلاف منافع و امنیت ملی ایشان، به گونه‌ای ناشیانه تلاش کردند با تغییر صورت مسئله، روی این اظهارات نسنجیده سرپوش بگذارند! بخوانید!

۱- می‌گویند؛ آقای ظریف به وجود پدیده پلشت پولشویی در کشور اشاره کرده است و مگر می‌توان این واقعیت را انکار کرد؟! که باید گفت: کسی منکر وجود پولشویی و یا احتمال وجود آن نیست، ولی آقای ظریف در دفاع از ضرورت تصویب FATF به این موضوع پرداخته و از تصویب لوایح چهارگانه FATF به عنوان راه‌حل مقابله با پولشویی یاد کرده است و این، دقیقا همان خواسته بار‌ها اعلام شده دشمنان بیرونی و تابلو‌دار ملت ایران است که موافقان آن از جمله وزارت خارجه تا‌کنون درباره عواقب فاجعه‌بار آن که از سوی منتقدان مطرح شده است هیچ پاسخی نداشته و ندارند.

۲- لایحه مبارزه با پولشویی در سال ۱۳۸۶ در مجلس شورای اسلامی تصویب و به قانون تبدیل شده بود و بعد از تائید شورای نگهبان، در تاریخ ۱۱ آذرماه ۸۸ آئین‌نامه اجرایی آن نیز تدوین و از سوی دولت وقت ابلاغ شده بود؛ بنابراین چنانچه دولت محترم اراده‌ای برای مقابله با پولشویی داشت و جناب ظریف دغدغه هزاران میلیارد تومان- به قول خودشان- پولشویی نگرانشان کرده بود به آسانی و بی‌آنکه نیازی به FATF باشد می‌توانستند با این پدیده پلشت مقابله کنند.

۳- پذیرش FATF شبیه واگذاری امور کشور به بیگانگان در دولت قاجار است. دولت قاجار نیز امتیاز بانک شاهنشاهی، امتیاز کشتیرانی در کارون، امتیاز انحصار احداث راه‌آهن و بهره‌برداری از کلیه معادن و جنگل‌ها و احداث قنات‌ها و اداره گمرک به یک یهودی انگلیسی به نام رویتر، امتیاز انحصاری توتون و تنباکو به انگلیسی‌ها، امتیاز خط آهن و شوسه به روس‌ها، امتیاز انحصاری استخراج و بهره‌برداری از چاه‌های نفت به انگلیس و... را به بیگانگان داده بود.

بهانه دولت‌های دست‌نشانده قاجار - و بعد‌ها پهلوی- در اعطای تمامی این امتیازها، مانند استدلال دولت کنونی بود و ادعا می‌کردند که این اقدامات از نیرو‌های داخلی ساخته نیست و باید خارجی‌ها به این امور گمارده شوند! تعجب نکنید، سپردن مقابله با پولشویی به FATF نظیر همان بهانه‌های فاجعه‌آمیزی است که در دولت‌های قاجار و پهلوی صورت پذیرفته بود و آن، اینکه «خودمان نمی‌توانیم و باید به بیگانگان بسپاریم»! آیا غیر از این است؟! و چرا باید مقابله با پولشویی را به دشمنان بیرونی بسپاریم؟! اگرچه مقابله با پولشویی از جانب FATF فقط یک بهانه است و آنان اهداف اعلام شده -تاکید می‌شود اعلام شده- دیگری را دنبال می‌کنند.

۴- کاش آقای ظریف به این سؤال پاسخ می‌داد که آیا برای مبارزه با تروریسم باید به سراغ سازمان‌ها و گروه‌هایی نظیر «بلک واتر- BLACK WATER» برویم؟! یعنی عوامل حامی تروریسم را برای مقابله با تروریسم به کار بگیریم؟! سپردن مبارزه با پولشویی به FATF با سپردن مبارزه با تروریسم به بلک‌واتر چه تفاوتی دارد؟! مگر مدیران FATF همان‌هایی نیستند که آشکارا و به قصد براندازی، پرچم مقابله با جمهوری اسلامی ایران را بلند کرده‌اند؟!

۵- مگر دولت آقای روحانی که جناب ظریف وزیر خارجه آن است موظف به اجرای قانون مبارزه با پولشویی-مصوبه سال ۸۸- نیست؟! چرا مدعیان اصلاحات از ایشان نمی‌خواهند که عوامل پولشویی را معرفی و تحت تعقیب قرار بدهند؟! در قرارداد شرکت نفتی توتال چه کسانی رشوه‌خواری کرده‌اند؟! در ماجرای بانک سرمایه، شرکت ایران مارین سرویس، اختلاس کلان از صندوق ذخیره فرهنگیان، تاراج دستکم ۱۸ میلیارد دلار از بیت‌المال در بازار آشفته ارز و... کدام دست‌ها آلوده بوده است؟! اگر در ادعای خود صادق هستید چرا از این موارد شروع نمی‌کنید؟!

۶- ممکن است آقای ظریف بفرمایند که از موارد یاد شده (در بند فوق) با خبر نیستند! که در این صورت باید گفت: اگر نمی‌دانید چرا ادعا می‌کنید و اگر می‌دانید چرا پیگیری نمی‌کنید؟! ضمن آنکه اگر جنابعالی باخبر نیستید دوستان شما در دولت به خوبی از آن باخبرند! بسم الله! شروع کنید!

۷- اصلی‌ترین نقطه مورد اختلاف ما با FATF و به تبع آن با CFT، تعریف‌های متفاوت ما از مصداق تروریسم است و مدیران FATF با صراحت اعلام کرده‌اند که تعریف ایران از تروریسم را نمی‌پذیرند و تاکید دارند که «ایران باید به نحو مناسبی تامین مالی تروریست‌ها را جرم انگاشته و از جمله معافیت گروه‌های تحریم شده را که «در تلاش برای پایان‌دادن به اشغالگری خارجی، نژادپرستی و استعمار هستند»، حذف نماید». ولی آقایان وزارت خارجه ادعا می‌کنند که «نه در قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و نه لیست خزانه‌داری آمریکا نام هیچ یک از سرداران و مسئولان ایرانی وجود ندارد بلکه این قطعنامه‌ها شامل لیست افراد و گروه‌های القاعده، طالبان و داعش! است». این ادعا کذب محض است، چرا که در سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا از سازمان صدا و سیما، وزارت اطلاعات، سپاه و وزارت دفاع و در قطعنامه‌های شورای امنیت ملی از فریدون عباسی، محمدرضا نقدی و قاسم سلیمانی به عنوان حامیان تروریسم نام برده شده و براساس قرارداد FATF اموال این افراد باید توقیف و مصادره شود! در بند دوم از شروط ۹ گانه FATF نیز تاکید شده است که؛ منظور از مصادیق تروریست همان قطعنامه‌های سازمان ملل است و از ایران خواسته است اموال و دارایی‌های آن‌ها را شناسایی و بلوکه کند و از انجام تراکنش‌های مالی توسط آنان خودداری ورزد!

برادر گرامی، جناب آقای ظریف! موضوع اصلی در FATF و لایحه زیر مجموعه آن یعنی مقابله با تامین مالی تروریسم- CFT- ماجرای تروریسم است و هنگامی که جنابعالی از انجام پولشویی‌های چند هزار میلیاردی در ایران خبر می‌دهید! برای حریف ماجرای پولشویی از نوع اختلاس و رشوه و حتی مواد مخدر در میان نیست بلکه حریف با توجه به موضوع اصلی FATF و CFT، اظهارات نسنجیده شما را به مفهوم و معنای کمک مالی ایران به تروریسم تلقی می‌کند! و این همان نکته عجیب و سؤال‌برانگیز در اظهارات اخیر جنابعالی است.

۸- و بالاخره این نکته نیز گفتنی است که شما در جریان تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی فرموده بودید که نه شما و نه رئیس‌جمهور تضمین نمی‌کنید که FATF و یا CFT مشکلات اقتصادی را حل کند، ولی تاکید کرده بودید که تصویب آن یکی از بهانه‌ها را از دست آمریکا می‌گیرد! اگر سخن آن روز شما را بپذیریم که البته پذیرفتنی نیست، این پرسش باقی می‌ماند که پس چرا خودتان به دست دشمن بهانه می‌دهید؟!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
3
چقدر این آدم حرف اضافه میزنه
آقایی
|
United Kingdom
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
1
نگران رو شدن ثروتشون هستند. رانت خواری و مصادره خواری - پر
عاصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
3
برادر حاج حسین ید طولای در گفتن اراجیف دارد لذا نباید حرفایش راجدی گرفت و بازگو کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
4
چوب پولشویی را برداشتند گربه دزده جیغ و دادش درآمد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
2
شریعتمداری اونقدر دروغ میگه که دیگه خودش هم باورشون می کنه..روزنامه کیهان هر روز برای بیگانه ها خوراک خبری داره..خدایا ما را از شر افراطیون خلاص کن..یا شرشون رو به خودشون برگردون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
3
6
جناب شريعتمداري يعني تمامي كشورهاي عضوالان مستعمره هم هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
3
8
سلام
هیچ دشمنی بالاتر از کیهان ندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
2
حرفش درسته اگه ظریف می دونه چه کسانی پولشویی می کنند باید بگه با مصاحبه که مملکت درست نمی شه.
م&م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
1
اقای شریعتمداری..سلام
خدمت شما عرض ادب میکنم"""".عرض میکنم شما دیگه خسته شدید.پیر مایید ؛؛؛:ولی خوب ادمه دیگه،،سن که بره بالا
آدم فراموشکار میشه ..شما دیگه برو استراحت کن...
باور کنید مردم که هیج.::خودروزنامه کیهان هم داره خسته میشه.....جونا هم ارزو دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
3
6
مشد حسين آقا كاش نبودي
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
"حمله ور شد؟" همچین نوشتی انگار ایشون داره فحش میده به آقای ظریف. چرا به جای پاسخ به استدلال ها رو به تهمت وعوام فریبی میارید؟ ننگ بر شما که منافع ملی رو قربانی عوام فریبی میکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
3
3
بنده گزارش کیهان رو خوندم چقدر مغرضانه تیتر می زنید!
از نظر ما که این تیتر شامل حال آقی ظریف هست به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
11
3
احسنت به آقای شریعتمداری تحلیل ها ودیدگاه های ایشان کاملا از روی بصیرت ودشمن شناسانه است
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
4
1
حاج حسین! دوستت داشتم ولی بخاطر گستاخی و هجمه ای که به ظریف روا داشته ای از چشمم افتادی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
چون حقیقت را نوشته ؟!!!!!!!!
دیدید که در مورد برجام حق با همین بیسوادان بیشناسنامه بزدل کاسب تحریم دلواپس ..........بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
3
8
خواسته دشمن و جناب شریعتمداری لغو برجام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اینقدر همکه این برجام منفعت داشت !!!!!!
هسته ای و فضاییمان نابود شد و تف هم کف دستمان نیانداختند .
خلایق هر چه لایق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
شرکت ایران مارین سرویس در اختلاس های ابتدایی و دست گرمی با مبالغ کم مثل 123 میلیارد ناقابل هم نقش داشت و اقایی نیز دستگیر و زندانی شده بود این همان شرکت و شخص است یا خیر؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
9
2
کیهان حرف درست را زده ،واقعا همان قضیه مجلس ششم و نامه تحریم فتنه گران 88 تکرار شد
عبدالرسول اسکافی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
1
4
ایا کشورهای اسکاندیناوی وسویس وتمام کشورهای دنیا که این را امضا کرده اند همین دیدگاه را دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
فقظ37 کشور امضا کردند . لطفا اول مطالعه کنید تا مثل برخی باعث خنده نشوید
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
آنها در کشورشان فقط یکدولت دارند نه هزار دولت موازی و اقتصاد شان شفاف و از هیچ گروه و دسته ای حمایت نمی کنند
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
2
4
آقای شریعتمداری فکر کردی تمام دنیا نمی فهمند فقط منتظر حرف آقای ظریف بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
تمام دنیا؟!!!!!!
از کی تا حالا غرب شده همه دنیا؟!!!!!
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
9
3
سلام
لفظ حمله اصلا مناسب نیست! نمیدونم شما چه اصراری دارید که امثال حاج حسین رو تندرو بنامید؟ کل کشور 5 ساله انتر و منتر همین توافقات آقایون با دنیا البته به زعم خودشان، شدند و هیچ دستاوردی جز گزانی و پلشتی اقتصادی حاصل نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
1
8
آقای شریعتمداری
1. الان کمک به مقاومت ازچه راهی است؟ بانک های بین المللی و با استفاده از سوئیف؟!. اگر این گونه است که به راحتی توسط آمریکا و دیگران شناسایی می شود و با مسدودکردن حساب ها ، پول ها هم مصادره می شود و اگر اینگونه نیست که به همان روش ادامه می یابد.
2. درمورد افراد و نهاهایی که نام بردید، اگر آن تحریم ها کاربرد داشت که هم اکنون ما تحت فشار شدید بین المللی بودیم.
3. آن افراد و نهادهایی که شما از آن ها به عنوان فساد اقتصادی نام بردید، اگر سند و مدرکی دارید به قوه قضائیه بدهید تا پیگیری شود. این کار ربطی به دولت ندارد. و اگر به آن قوه داده اید و ترتیب اثری داده نشده، باید از آن قوه انتقاد کنید، البته نمی کنید چون دریک صف قرارداری و دوم اینکه آن مانند دولت یتسم نیست که بر سر آن چوب بزنید و سوم آن که جیگر این کار را ندارید.
4. ازاین ها بگذریم، اگر این سند ها تصویب نشود، هیچ کس نمی تواند منکر شود که با شدیدترین دشواری های بین المللی مواجه می شویم. کشورهایی که با یک تشر آمریکا و بدن مصوبه آمریکا با ما این چنین می کنند، مسلما با اعلام مرجع ذیربط مربوط به پول شویی چه ها که نمی کنند. شما و همفکرانتان دشواری ها و سختی هایی که دامنگیر مردم می شود می پذیرید، مردانه در روزنامه خود تیر بزنید و مشئولیت آن را به عهده بگیرید. مطمئنا چنین نمی کنید، و پس از روی آوردن دشواری ها، مدعی هم می شود.
باز هم چاپ نکن، ولی اقلا برای آنان که باید برای دریافت دیدگاه و افکار عمومی بازتاب بده
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
3
10
دقت کرده اید شریعتمداری از بس دندوناشو رو هم فشار داده چه شکلی شده؟بیچاره رو اینقدر اذیتش نکنید والا سبیلاش میرسه به پیشونیش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
10
3
خداییش بسیار منطقی و سنجیده گزارش داده.
دمش گرم.
حالا اقایان علی برکه اله جواب بدن
بهروز
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
خداییش سعی کنید از روی منطق قلم بزنید حسین آقا مردم خوب می‌فهمند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
1
نه برجام(ترکمانچای ثانی ) خیلی دستاورد داشت ، همان سناریو را برای FATFوCFTدارند پیاده میکنند
امان از غربگدایی و خود باختگی !!!!!
اگر مدیریت انقلابی و جهادی باشه ،در اوج تحریمها ،موشکهای نقطه زن و غنی سازی 20%خواهیم داشت ووقتی مدیریت لیبرالی ووابسته باشه ،همانها را بخاطر رضای کدخدا از بین میبریم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
همه آنچه را که فرمودید موشک و اتم داشتید سودی که به ملت رسیده را نیز بیا ن کنید در دنیا وقتی می فهمند ایرانی هستی با چشم حقارت می نگرند و ..... تروریسم صدا می کنند تا کی و چرا به خاطر منافع عده ای باید سرافکنده و شرمنده باشیم چرا برای رو شدن حسابهای بانکی عده ای از شفافیت مالی فرار کنیم اری دنیا به خاطر همین ما را تروریسم و حامی تروریسم می داند و تمام در های افتصاد را به روی ما می بندند چرا .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
1
3
خوب معلومه آقایون باید با fatf مشکل داشته باشن چرا که اگر به این لایحه بپیوندیم این آقایون هم حساباشون معلوم میشه و آبروشون میره که با این کشور چه کردند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
1
اینکه چرا برخی شفافیت مالی را بر نمی تابند جای بسی سوال است. مثلا اگر شفافیت بود این موسسات و بانکهای خصوصی اون بلاها را سر مردم نمی آوردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
1
1
درود بر شریعتمداری که مخالفینش یا مغرض اند یا نادان هایی هستند که حرف ها و مستنداتش را کامل نمی خوانند
پاسخ ها
حامی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
آقای بادان شما و شریتمداری بخاطر لو رفتن بلایاتیکه به سر اقتصاد این مملکت آورده اید برای عذم تصویب این طرح کفن می پوشید که مبادا پول های به باد رفته رو شود و شما رسوا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
1
0
فعلا که این آقای مقاله نویس به آقای شریعتمداری حمله ور شده ... دو تا کلمه حرف حساب شنیدن اینقدر براتون زور داره ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
اقای شریعتمداری کنوانسیون FATFرا خوانده ؟ظریف بی نوا چه گفته که به شما اصولگرایان تند رو و بی منطق بر خورده او گفت و همه هم شنیدند که این کنوانسیون مربوط به پول شوای است . حتما مفهوم پول شوای را خوب میدانی . پس نیازی به شرحش نداری . در ثانی این کنوانسیون فقط برای ایران تصویب نشده که امریکای پدر سوخته از ان بر علیه ایران استفاده کند. تمام دویست کشور دنیا چه خوب و چه بد انرا پذیرفته اند غیر از ایران و کره شمالی پس اگر واقعی باشد چیز بدی نیست که همه انرا پذیرفته اند . حال چه چیز این کنوانسیون به نفع شما و همفکرانتان نیست ؟ حتما همان پول شویی که ممکن است به نفع شما و دوستانتان نباشد . ولذا به هر دری میزنید تا جلو تصویبش را بگیرید . حال با عدم تصویب FATFچه بر سر کشور خواهد امد و تمام مراودات جهانی بر روی این کشور و این ملت بسته خواهد شد بماند. خواسته اقای ترامپ هم همان است که شما میخواهید انشالاه این پوند مبارکتان باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
اقای شریعتمداری کنوانسیون FATFرا خوانده ؟ظریف بی نوا چه گفته که به شما اصولگرایان تند رو و بی منطق بر خورده او گفت و همه هم شنیدند که این کنوانسیون مربوط به پول شوای است . حتما مفهوم پول شوای را خوب میدانی . پس نیازی به شرحش نداری . در ثانی این کنوانسیون فقط برای ایران تصویب نشده که امریکای پدر سوخته از ان بر علیه ایران استفاده کند. تمام دویست کشور دنیا چه خوب و چه بد انرا پذیرفته اند غیر از ایران و کره شمالی پس اگر واقعی باشد چیز بدی نیست که همه انرا پذیرفته اند . حال چه چیز این کنوانسیون به نفع شما و همفکرانتان نیست ؟ حتما همان پول شویی که ممکن است به نفع شما و دوستانتان نباشد . ولذا به هر دری میزنید تا جلو تصویبش را بگیرید . حال با عدم تصویب FATFچه بر سر کشور خواهد امد و تمام مراودات جهانی بر روی این کشور و این ملت بسته خواهد شد بماند. خواسته اقای ترامپ هم همان است که شما میخواهید انشالاه این پوند مبارکتان باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
اقای شریعتمداری کنوانسیون FATFرا خوانده ؟ظریف بی نوا چه گفته که به شما اصولگرایان تند رو و بی منطق بر خورده او گفت و همه هم شنیدند که این کنوانسیون مربوط به پول شوای است . حتما مفهوم پول شوای را خوب میدانی . پس نیازی به شرحش نداری . در ثانی این کنوانسیون فقط برای ایران تصویب نشده که امریکای پدر سوخته از ان بر علیه ایران استفاده کند. تمام دویست کشور دنیا چه خوب و چه بد انرا پذیرفته اند غیر از ایران و کره شمالی پس اگر واقعی باشد چیز بدی نیست که همه انرا پذیرفته اند . حال چه چیز این کنوانسیون به نفع شما و همفکرانتان نیست ؟ حتما همان پول شویی که ممکن است به نفع شما و دوستانتان نباشد . ولذا به هر دری میزنید تا جلو تصویبش را بگیرید . حال با عدم تصویب FATFچه بر سر کشور خواهد امد و تمام مراودات جهانی بر روی این کشور و این ملت بسته خواهد شد بماند. خواسته اقای ترامپ هم همان است که شما میخواهید انشالاه این پوند مبارکتان باشد .
حامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
این اقا نمی خواهد ملت بال و پر گیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
ببخشيد وزارت خزانه داري آمريكا ,شوراي امنيت ملي !ميشه سازمان ملل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در سفسطه كردن استادند!!!!!!!
نظرات بینندگان