arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

سراج: با مسئولانی که بعد از ۱۵ آذر به بازنشستگان حقوق بدهند برخورد می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بازنشستگان تا ۱۵ آذرماه می‌توانند در سمت‌های خود باقی بمانند، گفت که در صورت عدم کناره‌گیری مسئول آن سازمان و نهادی که اقدام به پرداخت حقوق به فرد بازنشسته کند دستگیر شده و مورد برخورد قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بازنشستگان تا ۱۵ آذرماه می‌توانند در سمت‌های خود باقی بمانند، گفت که در صورت عدم کناره‌گیری، مسئول سازمان و نهادی که اقدام به پرداخت حقوق به فرد بازنشسته کند دستگیر شده و مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، قاضی ناصر سراج در حاشیه مراسم ترحیم سیدمحمد تقی نوربخش و عبدالرحمان تاج‌الدین که ظهر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد درباره آخرین موعد اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: طبق قانون تا ۱۵ آذرماه این افراد می‌توانند در سمت خود باقی بمانند. البته در حال حاضر نیز اگر کسی خواهد می‌تواند از مسئولیت خود کنار رود اما موعد قانونی آن تا ۱۵ آذرماه است.

وی درباره اینکه اگر کسی از مسئولیت کنار نرود چه اتفاقی رخ می‌دهد گفت: در صورت عدم کناره‌گیری مسئول آن سازمان و نهادی که اقدام به پرداخت حقوق به فرد بازنشسته کند دستگیر شده و مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

سراج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روحیات مرحوم نوربخش گفت: دکتر نوربخش انسان شریفی بود که همواره دغدغه مردم داشت و حتی یکبار نیز به من گفته بود که بخشی از حقوقش را کم کرده و به طبقه مردم اختصاص دهیم. درگذشت ایشان اندوهگین بوده و ناراحتی فراوان شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
در روز پنج شنبه مورخ 24/08/97 در سایت بازنشستگان صداوسیما عکس عزت الله ضرغامی را هم به عنوان بازنشسته منتشر کردند ولی متاسفانه به دلایل نامعلوم عکس او فردای آن روز یعنی جمعه 26/8/97 از سایت تازه بازنشستگان حذف شد!!!!!!
نظرات بینندگان